Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-02-21 13h58
Antwoorden: 2 antwoorden
In de post hierboven staat "onze klantendienst", dat gaat dus wel degelijk over de klantendienst van Orange zelf, niet over Tribe.
Voor alle duidelijkheid: die tekst komt van de website van Orange. Wij hier op Tribe zijn ook allemaal gewone klanten en kunnen u daar verder niet mee helpen.
Wellicht kan je hier iets mee aanvangen:
Wanneer u de pincode niet meer kent, is het best om 3 keer een foute pincode in te geven. Dan zal het toestel de pukcode vragen, en kan u achteraf zelf uw nieuwe pincode kiezen.
Opgelet: na 10 verkeerde pukcodes over de hele levensduur van de kaart wordt de kaart definitief buiten werking gesteld en moet de kaart vervangen worden.
Als u de pukcode niet meer kent of vindt, kan u deze op verschillende manieren terugvinden:
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
8 | |
4 | |
2 | |
2 |