annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pincode wijzigen

Topic gestart op: 04-03-20 20h10

Antwoorden: 12 antwoorden

VickyG
Aspirant verkenner

Pincode wijzigen

OPGELOST

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn pincode kan wijzigen? Op mijn toestel vind ik er niets van terug, en met een code die ik online terug vond (ingeven bij telefoneren) werkt het niet. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
LordPan
Gewaardeerd verkenner

En als je de puk code bij de hand hebt, is nog een andere mogelijkheid 3 keer een foutieve pin in te geven, daarna vraagt hij je de puk code en moet je een nieuwe pin instellen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12
Celise12
Aspirant verkenner

Dag,

Ik ben mijn pincode kwijt. Hoe kan ik mij een nieuwe pincode aanvragen?

Mijn simkaart is vergrendeld en ik heb maar 1 poging niet meer over

Bedankt op voorhand

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Celise12  als je een andere gsm tot je beschikking hebt kan je het nummer +32 2 745 95 00 bellen. Op die manier kan je dan je pincode achterhalen. Je kan ook je derde poging gebruiken en daarna je pukcode ingeven ( als je die nog hebt op je kaartje anders via de klantenzone te vinden ) Je moet daarna wel een andere pincode ingeven ( dus niet die je ooit hebt gekregen maar een eigen bedachte code ). 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Celise12
Aspirant verkenner

Dank u wel patrick2

Bij deze is mijn probleem opgelost.

 

Groeten

Dirk

LordPan
Gewaardeerd verkenner

En als je de puk code bij de hand hebt, is nog een andere mogelijkheid 3 keer een foutieve pin in te geven, daarna vraagt hij je de puk code en moet je een nieuwe pin instellen.

VickyG
Aspirant verkenner

Dat ik aan die pukcode niet gedacht heb!

Ik heb het uiteindelijk inderdaad in de instellingen terug kunnen vinden (de code met de beltoets gaf geen resultaat) onder aanvullende instellingen - versleutelingen en referenties - simkaart 1

Bedankt allemaal! 

Leden met de meeste pluimen