Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-04-20 16h56
Antwoorden: 17 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey,
Graag wat advies! Anderhalve week geleden heb ik een Orange prepaid kaart aangevraagd. Deze is ook toegekomen maar heeft uiteraard een nieuw nummer. Nu zou ik graag mijn nummer van mijn prepaid Proximuskaart hierop overzetten. Maar wanneer ik bel naar Orange zeggen ze ofwel:
* 'kijk op de website, daar kunnen wij bij het hulpcenter niets aan doen; Wilt u geen abonnement?'
of
* 'neen, je moet daarvoor in de orange shop zijn'.
Ok goed, ik ga kijken op de Orange website: https://www.orange.be/nl/hulp/orange-klant-worden/mijn-overstap/kan-ik-mijn-herlaadkaartnummer-behou...
"Kan ik mijn herlaadnummer behouden?"
Kies je voor een van onze herlaadkaarten?
Dat is wat ik deed, maar daar zeggen ze dat ze mij niet kunnen helpen????
Wat is dit?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@HelloGoodbye schreef:
Hey,
Graag wat advies! Anderhalve week geleden heb ik een Orange prepaid kaart aangevraagd. Deze is ook toegekomen maar heeft uiteraard een nieuw nummer. Nu zou ik graag mijn nummer van mijn prepaid Proximuskaart hierop overzetten. Maar wanneer ik bel naar Orange zeggen ze ofwel:
* 'kijk op de website, daar kunnen wij bij het hulpcenter niets aan doen; Wilt u geen abonnement?'
of
* 'neen, je moet daarvoor in de orange shop zijn'.
Ok goed, ik ga kijken op de Orange website: https://www.orange.be/nl/hulp/orange-klant-worden/mijn-overstap/kan-ik-mijn-herlaadkaartnummer-behou...
"Kan ik mijn herlaadnummer behouden?"
Kies je voor een van onze herlaadkaarten?
- Contacteer onze medewerkers op het nummer 5000. De overdracht van je nummer wordt snel en eenvoudig uitgevoerd binnen de 24 uur. Ondertussen kan je blijven bellen met je huidige operator..
Dat is wat ik deed, maar daar zeggen ze dat ze mij niet kunnen helpen????
Wat is dit?
Ugh @HelloGoodbye,
Ah het is inderdaad raar dat je een prepaidnummer overdracht niet kan aanvragen via de website. Het zou normaal gezien wel mogelijk zijn. Zou je je gevens en dit bug aan het webcare-tribe willen doorgeven? Ik neem ook contact op met de betrokken dienst 🙂
Nu dat je een nieuwe prepaidkaart hebt kan je nog altijd de klantendienst of het webcare-tribe contacteren zodat ze je oude nummer op je nieuwe prepaidkaart overzetten. Ze kunnen het sowieso voor je in orde brengen. De shop-medewerkers kunnen ook hiervoor zorgen.
Geef hen gewoon het nummer van je nieuwe prepaidkaart en vraag een nummeroverdracht op dezelfde kaart van je oude nummer.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Hartelijk bedankt voor je antwoord. Ik had enkel nog wat vragen.
"Ah het is inderdaad raar dat je een prepaidnummer overdracht niet kan aanvragen via de website. Het zou normaal gezien wel mogelijk zijn. Zou je je gevens en dit bug aan het webcare-tribe willen doorgeven? Ik neem ook contact op met de betrokken dienst"
=> Hoe neem ik contact op met die webcare-tribe?
"Nu dat je een nieuwe prepaidkaart hebt kan je nog altijd de klantendienst of het webcare-tribe contacteren zodat ze je oude nummer op je nieuwe prepaidkaart overzetten. Ze kunnen het sowieso voor je in orde brengen. De shop-medewerkers kunnen ook hiervoor zorgen."
=> De klantendiesnt (de 5000) helpen mij niet. Die zeggen, dat moet je zelf doen online, wat niet gaat, vandaar dit topic. De Orange Shops zijn ook momenteel gesloten neem ik aan. Hoe kan ik die webcare tribe bereiken?
@HelloGoodbye om op al je vragen te antwoorden het Webcare team is te bereiken via FB Messenger of via Twitter. Op die manier kan je ze het door geven.
@Anonymous ja de link is om je simkaart te activeren maar ooit zijn er van die linkjes geweest. Maar het is eigenlijk de bedoeling dat als je over gaat van je oude provider naar een nieuwe provider om direct nummerbehoud aan te vragen. Als je namelijk je abonnement stopzet of als je een jaar lang je prepaid kaart niet gebruikt de nummers komen te vervallen. Je hebt nog wel ff tijd om dit weer in orde te krijgen maar beter van niet neemt veel te veel tijd in beslag.
Moest je het interessant vinden te weten , je stop gezette nummer blijft 6 maanden in een pot zitten voor iemand anders het nummer kan krijgen. Want elk nummer komt weer bij een andere klant terecht. Tenzij je een gouden nummer of een zilveren nummer neemt. Dat zijn eigenlijk unieke nummers door jou gekozen.
Hopelijk lossen ze die fout bij Orange op ivm nummeroverdracht prepaid. Want als je een abonnement neemt, heb je wel de keuze om je nummer te behouden.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |