annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met prepaidkaart, na 4 dagen nog geen oplossing

Topic gestart op: 28-08-20 17h20

Antwoorden: 9 antwoorden

Rlardi
Gewaardeerd verkenner

Probleem met prepaidkaart, na 4 dagen nog geen oplossing

Technisch probleem met prepaidkaart. Oplossing is zeer eenvoudig: Orange bezorgt ons een nieuwe kaart. Maar wachttijd kan blijkbaar tot 10 dagen bedragen!? 

Graag asap oplossing. Dossiernr 50653368

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Josette
Wijze
Wijze

@Rlardi  goedenavond ook een nieuw lid voor jou

 

Tagnieuw.jpg

Als antwoord op je vraag wij hier kunnen je alleen maar bijstaan en zeggen:

neem contact op met het nr 5000 of via Messenger:

 https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Succes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Kan  je niet gewoon een simswap (ik vermoed dat dat is wat je nodig hebt) in een shop gaan doen of bij een 'erkend verdeler' ?
Eerlijk gezegd : ik heb geen idee hoeveel er zo nog zijn.

@Tomzal daar meer over weten..

0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Die doorverwijzing moest voor @TomB zijn omdat hij een shop medewerker is.

Het zou me verbazen als je geen simswap (nieuwe sim krijgen en activeren) zou kunnen doen in een shop bij Orange.

0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

@haelewyn 

Tuurlijk gaat dit. Duurt 2 seconden.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen