annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Promotie Orange

Topic gestart op: 14-06-24 15h05

Antwoorden: 7 antwoorden

DanGer611
Aspirant verkenner

Promotie Orange

Heeft er iemand al eens nagedacht over het promotiefilmpje ivm met Google apparaten op de tv?

Elke keer als die promotie draait en ze zeggen: “ ok Google, lichten aan” beginnen al mijn lampen te branden. 
Denken ze daar niet aan dat er mensen zijn, die een Google Home in huis hebbe

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
Josette
Wijze
Wijze

@DanGer611  een goedemiddag.

Ik schoot echt in een lach.

Géén idee of hun daaraan gedacht hebben. Daar gaan dan meer mensen last van hebben.

Maar  wij persoonlijk kunnen je daar niet mee helpen.

Misschien aan de klantendienst doorgeven?

Of op de FB Pagina https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

 

Tag2023.jpg

 

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
DanGer611
Aspirant verkenner

Dat is het probleem , ik vind nergens de plaats waar ik dit kan melden. Er is ooit een een campagne geweest van Orange. Een meisje vroeg wanneer ze moest thuis zijn. Vader zegt 12 uur. Meisje antwoordt dat het later zal zijn. Waarop vader zegt : ok Google zet alarm om 1 uur. Ok Google zet alarm om 2 uur. 
‘‘s nachts gaat mijn alarm af om 1 uur en om 2 uur, en zo enkele dagen. En ik maar zoeken vanwaar dit kwam. Tot mijn euro viel dat de schuld bij Orange lag

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@DanGer611 ja erg is dit.

Zal eens proberen iets te vinden.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen