annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zonder Gsm proberen ORANGE te bereiken

Topic gestart op: 19-06-24 20h43

Antwoorden: 3 antwoorden

Helene2024
Aspirant verkenner

Zonder Gsm proberen ORANGE te bereiken

OPGELOST

Redelijk vervelend, ik zit zonder gsm en bestel een abonnement bij Orange om zo snel mogelijk een ander toestel te kunnen bemachtigen. Zat voorheen bij Mobile Vikings. Heb gisteren al mijn info doorgegeven, hopend dat er hier binnen de 48 uur een nieuw toestel via de post toekomt, zoals men op de website aangeeft.. Ik kom thuis van mijn werk, check mijn mails en zie dat mijn klantennummer bij proximus niet zou kloppen, waardoor ze mijn oude gsm nummer niet kunnen overdragen op de simkaart. Slaat nergens op want ik ben niet bij Proximus en heb het klantennummer netjes doorgegeven.

 

Wat stelt Orange voor? Hun enige manier van contacteren is telefonisch, maar ik heb geen telefoon.

 

Om je haren van uit te trekken.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Helene2024 

Zou ff langs gaan in een Orange shop daar waar je op dit moment het snelste geholpen kan worden. 

Het is wel belangrijk bij een overstap dat de gegevens juist zijn dus een juist klantnummer + simkaartnummer. Dat ze zeggen dat je van Proximus komt kan wel aangezien Mobile Vikings onder hun netwerk valt. 

Dus als je een overstap wil is de snelste weg op dit moment de shop. 

Betreft de levering van je toestel dien je te wachten. Er staat 48 uur maar dat is niet correct aangezien het langer kan duren. Dit ligt aan de bezorgdienst ( Bpost ) maar ook aan de stock , als je online besteld weet je niet of er stock is. Er staat misschien wel in voorraad maar dat is niet zeker dus niet van die info uitgaan.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Helene2024 

Zou ff langs gaan in een Orange shop daar waar je op dit moment het snelste geholpen kan worden. 

Het is wel belangrijk bij een overstap dat de gegevens juist zijn dus een juist klantnummer + simkaartnummer. Dat ze zeggen dat je van Proximus komt kan wel aangezien Mobile Vikings onder hun netwerk valt. 

Dus als je een overstap wil is de snelste weg op dit moment de shop. 

Betreft de levering van je toestel dien je te wachten. Er staat 48 uur maar dat is niet correct aangezien het langer kan duren. Dit ligt aan de bezorgdienst ( Bpost ) maar ook aan de stock , als je online besteld weet je niet of er stock is. Er staat misschien wel in voorraad maar dat is niet zeker dus niet van die info uitgaan.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Helene2024
Aspirant verkenner

Hey bedankt voor je antwoord! Heb ondertussen de juiste klantcode gevonden bij Mobile Vikings.. Zal straks proberen langs te gaan in een shop.. Fel bedankt !

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Helene2024 goedemorgen,

als je eerlijk bent kan dat niet op 48 uren bij jou zijn.

Dat is met alles zo, ook kledij enz.

Dus even geduld zou ik zo zeggen.

Heb je al een simkaart want als je die niet hebt heb je ook niks aan je toestel.

Klantnummer van Proximus? 

Het is hier Orange.

Je kan een FB-Messenger bericht sturen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen