Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-01-20 06h35
Antwoorden: 19 antwoorden
Hoi, ben sinds gisteren in Thailand en door vermoeidheid vannacht mijn pin code 3keer verkeerd ingedrukt. Dus nu moet ik mijn pukcode ingeven...doch die weet ik niet. kaartje ligt in lade in Belgie. Contact met klantendienst is per telefoon ...Dus wat zou ik nu kunnen doen om mijn pukcode in te stellen? Contact met klantendienst per mail is blijkbaar niet mogelijk...Alvast bedankt
@Totem ik ben het wel eens met de stelling van @Cdt24801 .
Iemand die dringend of niet dringend zijn puk code wil hebben dient voor 100 % geïdentificeerd te worden. Daar zou geen speld tussen te krijgen mogen zijn. Het is te rap gebeurd dat iemand belt in naam van iemand anders en je bent vertrokken.
Waarom moeten we dan tegenwoordig ons 100 % legitimeren met onze pas voor een Prepaid kaart ? Die is er ook in het leven geroepen om bepaalde redenen en daarvoor hoefde dat ook niet. Dus het is dan tegenstrijdig allemaal wat er gebeurd. Ik ben het hier ook niet mee eens dat het zo gebeurd.
@patrick2 schreef:
@Totem ik ben het wel eens met de stelling van @Cdt24801 .
Iemand die dringend of niet dringend zijn puk code wil hebben dient voor 100 % geïdentificeerd te worden. Daar zou geen speld tussen te krijgen mogen zijn. Het is te rap gebeurd dat iemand belt in naam van iemand anders en je bent vertrokken.
Waarom moeten we dan tegenwoordig ons 100 % legitimeren met onze pas voor een Prepaid kaart ? Die is er ook in het leven geroepen om bepaalde redenen en daarvoor hoefde dat ook niet. Dus het is dan tegenstrijdig allemaal wat er gebeurd. Ik ben het hier ook niet mee eens dat het zo gebeurd.
Totem begrijpt je standpunt, de bedoeling van deze beslissing is om een beter en rapper service te verlenen zoals het steeds wordt gevraagd door onze klanten. Je hebt ook altijd de mogelijkheid om je simkaart te laten blokkeren door de klantendienst of zelfs diefstal aan te geven zodat de klantendienst rap kan ingrijpen.
Maar je standpunt wordt sowieso gedeeld met de verantwoordelijken.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Hoi, ben sinds gisteren in Thailand en door vermoeidheid vannacht mijn pin code 3keer verkeerd ingedrukt. Dus nu moet ik mijn pukcode ingeven...doch die weet ik niet. kaartje ligt in lade in Belgie. Contact met klantendienst is per telefoon ...Dus wat zou ik nu kunnen doen om mijn pukcode in te stellen? Contact met klantendienst per mail is blijkbaar niet mogelijk...Alvast bedankt
Hallo @Patriks,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
hallo
ik heb drie keer mij pin code verkeer gedaan maar ik ben mij puk code kwijt
wat moet ik u doen u
@raymond_83 of wel kijk je via de pc via je klantenzone: Ken je jouw pukcode niet meer? Geen probleem. Je kan deze via de Klantenzone terugvinden: je kan je pukcode aanvragen onder “Mijn toestellen”.
Of bel
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |