annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Puk code vergeten

Topic gestart op: 29-01-20 06h35

Antwoorden: 19 antwoorden

Patriks
Aspirant verkenner

Puk code vergeten

Hoi, ben sinds gisteren in Thailand en door vermoeidheid vannacht mijn pin code 3keer verkeerd ingedrukt. Dus nu moet ik mijn pukcode ingeven...doch die weet ik niet. kaartje ligt in lade in Belgie. Contact met klantendienst is per telefoon ...Dus wat zou ik nu kunnen doen om mijn pukcode in te stellen? Contact met klantendienst per mail is blijkbaar niet mogelijk...Alvast bedankt

Labels (1)
19 ANTWOORDEN 19
patrick2
Wijze
Wijze

@Totem  ik ben het wel eens met de stelling van @Cdt24801 .

Iemand die dringend of niet dringend zijn puk code wil hebben dient voor 100 % geïdentificeerd te worden. Daar zou geen speld tussen te krijgen mogen zijn. Het is te rap gebeurd dat iemand belt in naam van iemand anders en je bent vertrokken. 

Waarom moeten we dan tegenwoordig ons 100 % legitimeren met onze pas voor een Prepaid kaart ? Die is er ook in het leven geroepen om bepaalde redenen en daarvoor hoefde dat ook niet. Dus het is dan tegenstrijdig allemaal wat er gebeurd. Ik ben het hier ook niet mee eens dat het zo gebeurd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@patrick2  schreef:

@Totem  ik ben het wel eens met de stelling van @Cdt24801 .

Iemand die dringend of niet dringend zijn puk code wil hebben dient voor 100 % geïdentificeerd te worden. Daar zou geen speld tussen te krijgen mogen zijn. Het is te rap gebeurd dat iemand belt in naam van iemand anders en je bent vertrokken. 

Waarom moeten we dan tegenwoordig ons 100 % legitimeren met onze pas voor een Prepaid kaart ? Die is er ook in het leven geroepen om bepaalde redenen en daarvoor hoefde dat ook niet. Dus het is dan tegenstrijdig allemaal wat er gebeurd. Ik ben het hier ook niet mee eens dat het zo gebeurd. 


Ugh @patrick2 en @Cdt24801,

Totem begrijpt je standpunt, de bedoeling van deze beslissing is om een beter en rapper service te verlenen zoals het steeds wordt gevraagd door onze klanten. Je hebt ook altijd de mogelijkheid om je simkaart te laten blokkeren door de klantendienst of zelfs diefstal aan te geven zodat de klantendienst rap kan ingrijpen.

Maar je standpunt wordt sowieso gedeeld met de verantwoordelijken.

Totem's zonnegroeten,

Totem

NelsonM
Orange-werknemer

Hoi, ben sinds gisteren in Thailand en door vermoeidheid vannacht mijn pin code 3keer verkeerd ingedrukt. Dus nu moet ik mijn pukcode ingeven...doch die weet ik niet. kaartje ligt in lade in Belgie. Contact met klantendienst is per telefoon ...Dus wat zou ik nu kunnen doen om mijn pukcode in te stellen? Contact met klantendienst per mail is blijkbaar niet mogelijk...Alvast bedankt

Hallo @Patriks,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
raymond_83
Aspirant verkenner

hallo 

ik heb drie keer mij pin code verkeer gedaan maar ik ben mij puk code kwijt 

wat moet ik u doen u 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@raymond_83  of wel kijk je via de pc via je klantenzone: Ken je jouw pukcode niet meer? Geen probleem. Je kan deze via de Klantenzone terugvinden: je kan je pukcode aanvragen onder “Mijn toestellen”.

 

Of bel

+32 2 745 95 00 lokaal tarief

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen