Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-11-22 12h49
Antwoorden: 1 antwoord
Beste,
Hoe moet ik navigeren via de app of de browser om het rekeningnummer te wijzigen voor mijn domiciliëring?
Enige antwoord dat ik hier vind is om te gaan via "mijn profiel", wat al niet eens bestaat in de MyOrange app.
Via de website (browser) kan ik wel naar "Mijn profiel", maar komt er nergens het woord 'betalingsmethode' voor. Ik ben elke tab al dubbel afgegaan en vind niets om mijn rekeningnummer aan te passen.
Kan er iemand heel helder en duidelijk uitleggen hoe ik dit online kan aanpassen? Ik ben extra geïrriteerd omdat ik in de shop nochtans mijn juist rekeningnummer heb opgegeven en dit toch niet juist werd genoteerd.
Alvast bedankt voor de hulp,
Dirac
Never mind, nu plots komt dat wel voor in de MyOrange app nadat ik deze geüpdate heb. Raar maar goed, probleem opgelost
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |