Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-11-22 02h18
Antwoorden: 1 antwoord
Hallo iedereen!
Ik heb een maand en half geleden de visual voicemail optie geactiveerd via de Orange app voor mijn iPhone Xs. Echter krijg ik geen voicemails hier op te zien, en wanneer ik 2 dagen geleden gebeld had naar 5555 had ik tot mijn verbazing 17 voicemails.
Ik had gebeld naar de Orange klantendienst maar halveweg mijn gesprek met een medewerker viel de verbinding weg, dus dacht ik hier eerst eens te vragen of iemand dit ook meegemaakt heeft met Visual Voicemail.
Bedankt!
Andreas
Ik heb niet exact hetzelfde probleem, maar toch ...
Ik heb onlangs een nieuwe foon aangeschaft en daarop is VVM niet in te schakelen. Ik kan de optie wel aanzetten in de settings, maar na enige seconden springt die vanzelf weer af. Volgens de website van Orange is mijn foon nochtans geschikt voor VVM.
Ik lig er niet meer van wakker, zo erg belangrijk is die functie nu ook weer niet voor mij, maat het geeft toch aan dat er iets schort ... ergens ... bij wie ???
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |