Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-12-23 06h35
Antwoorden: 2 antwoorden
Hallo
Ik ben exact een jaar geleden naar Australië verhuisd. Omdat dit maar tijdelijk was voor een jaar wou ik mijn gsm-nummer bewaren. Ik kreeg de melding om jaarlijks 10 euro op mijn herlaadkaart te zetten zodat ze konden zien dat mijn nummer nog actief was. Nu is er een maand geleden bij mij ingebroken en hebben ze onder andere mijn simkaart met andere bankkaarten gestolen. Ik heb dit pas veel te laat beseft dat ik mijn simkaart nu ook kwijt ben.
Ik probeer een nieuwe simkaart aan te vragen via de website maar ik kan me niet inloggen - mijn gebruikersnaam wordt niet herkend en mijn nummer ook niet. Ben ik nu te laat? Ik probeer de orange klantendienst vanuit het buitenland te bellen, maar ook hier vragen ze achter een gsm-nummer dat niet wordt herkend en een klantennummer dat ik niet meer terugvind. HELP! Ook via Itsme kan ik me niet inloggen... Ik wil heel graag mijn nummer bewaren voor als ik terugkom 😞
Volgens mij is uw nummer vervallen , en zal dit niet meer werken , of als je zegt dat het gestolen is zal je nummer mss geblokeerd zijn wegens fraude , nu het gaat om herlaadkaart dus zou er niet zo van wakker liggen , als je in België bent gewoon nieuwe nummer aanvragen in de winkel of online en ge hebt terug Orange.
Groeten
@QVDAO een goedemorgen,
dat is dikke tegenslag voor jou.
Je kan misschien eens proberen via FB-Messenger
je probleem en gegevens door te geven.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |