annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Smartphone online besteld

Topic gestart op: 16-09-22 11h00

Antwoorden: 2 antwoorden

Pollekke
Aspirant verkenner

Smartphone online besteld

Heb een Redmi Note 11 Pro online besteld, melding wordt binnen 48 uur geleverd. Nu 10 dagen verder nog steeds geen Smartphone en ook nog geen trackings code. Deze was en is nog steeds volgens het net in voorraad.

Heb al een melding via 5000 gedaan en een dossiernummer gekregen (59681280).

Wat kan ik doen, moet ik braaf wachten en de extra cadeau missen (niet meer voorradig).

Is er een andere mogelijkheid om Orange te benaderen, dus niet via het callcenter, deze kunnen ook alleen maar iets doorgeven, ze kunnen niet direct ingrijpen.

Kan ik eventueel deze bestelling stoppen en in de shop een uithalen?

mvrgr,

Paul

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Gregory
Wijze
Wijze

U kunt altijd uw herroepingsrecht laten gelden - let wel : indien geleverd zou de doos niet open doen

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen bij Orange? | Orange België

 

Je kunt ook de chat proberen - hier volledig naar onder scrollen - dan op het blauw icoon rechts klikken

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Pollekke  goedemiddag,

probeer eens via FB-Messenger. 

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen