annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Suggesties

Topic gestart op: 09-12-23 10h39

Antwoorden: 25 antwoorden

MrM
Gewaardeerd verkenner

Suggesties

OPGELOST

Misleiding en Oplichting van Orange België!!!

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
LH1
Gewaardeerd verkenner

0 pluimen
25 ANTWOORDEN 25
Josette
Wijze
Wijze

@Gregory was mijn vraag ook niet hé. 😉

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
MrM
Gewaardeerd verkenner

Waarom? 1209 euro schuld per vergissing, is niets?

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @MrM ,

Voila, nu staan we ergens 😉. Nu weten we wat er gaande is, of toch min of meer…

Een verkeerde factuur ontvangen? Simpel, bel de klantendienst, meld dit en ze corrigeren als het effectief verkeerd is. 

En vooral, rustig blijven als je belt 😉. Als je mensen vriendelijk behandeld aan de lijn, dan zul je veel meer gedaan krijgen dan wanneer je uit uw krammen schiet. Die medewerkers aan de lijn zijn niet de oorzaak van het probleem maar kunnen je wel een mogelijke oplossing bieden…

Gregory
Wijze
Wijze

Je moet misschien even een woordenboek raadplegen, @MrM 

Oplichting is met opzet, niet per vergissing

Als Orange zich vergist heeft is het geen oplichting

Als jij je vergist hebt door wat buiten forfait te gaan (naar buitenland bellen vb) is het ook geen oplichting

En je kunt dat hier posten, wij zijn klanten, het zal er niks aan veranderen.  Je moet de vergissing eens met Orange bekijken

Josette
Wijze
Wijze

@MrM goedemorgen,

weet je @Pletse  mijnheer of mevrouw willen plezant zijn,

laat de kindjes maar spelen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen