Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-12-23 10h39
Antwoorden: 25 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je hebt volkomen gelijk Gregory!
>ze nemen direct actie als je als klant een paar dagen te laat betaald
Ze kunnen niet anders, @LH1 Heel moeilijk geld te krijgen van particulieren. En zijn dan nog allemaal kleine bedragen. En miljoenen klanten. Enige wat ze kunnen doen is zorgen dat de schuld niet oploopt = een paar rappels, en daarna carrément afsluiten.
Wat is het probleem om op tijd te betalen ?
>ORANGE is heel klantonvriendelijk
toch niet mijn ervaring
Hoe zou jij dat organiseren ? Met miljoenen klanten ? Een pak personeel bijzetten ? Dan gaan de abonnementen omhoog
Vooraleer je zo een uitspraak doet, ze hebben niet eens een paar rappels gestuurd, want hun systeem werkt niet naar behoren. Ik heb op mijn eerste en enige rappel direct betaald want ik betaal altijd op tijd! Het ging dan over een bedrag van amper 3,00€ wat ze zelf niet correct hadden aangerekend op de vorige factuur, en zonder ons daar van te verwittigen hebben ze gewoon drie gsm nummers afgesloten! Schandalig! En dan mag ik het ook omdraaien he? als de geleverde diensten niet naar behoren werken , mag ik dan ook zeggen ik betaal deze maand maar 70% ? En je vraag hoe ik dat dan zou regelen? ik ben klant, ik hoef dat ook niet te regelen als je als aanbieder iets hebt aan te bieden wat heel mooi wordt voorgesteld op hun reclame, dan moet je ook zorgen dat het in orde is! En het kan al eens zijn dat het niet werkt om welke reden dan ook, maar zorg dat het in orde komt!
Of er aan je situatie iets verandert door hier je gal te spuwen, blijft nog maar de vraag @LH1
Je hebt volkomen gelijk Gregory!