Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-12-23 10h39
Antwoorden: 25 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je hebt volkomen gelijk Gregory!
Waarom? 1209 euro schuld per vergissing, is niets?
Dag @MrM ,
Voila, nu staan we ergens 😉. Nu weten we wat er gaande is, of toch min of meer…
Een verkeerde factuur ontvangen? Simpel, bel de klantendienst, meld dit en ze corrigeren als het effectief verkeerd is.
En vooral, rustig blijven als je belt 😉. Als je mensen vriendelijk behandeld aan de lijn, dan zul je veel meer gedaan krijgen dan wanneer je uit uw krammen schiet. Die medewerkers aan de lijn zijn niet de oorzaak van het probleem maar kunnen je wel een mogelijke oplossing bieden…
Je moet misschien even een woordenboek raadplegen, @MrM
Oplichting is met opzet, niet per vergissing
Als Orange zich vergist heeft is het geen oplichting
Als jij je vergist hebt door wat buiten forfait te gaan (naar buitenland bellen vb) is het ook geen oplichting
En je kunt dat hier posten, wij zijn klanten, het zal er niks aan veranderen. Je moet de vergissing eens met Orange bekijken