annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tevredenheid abonnementen

Topic gestart op: 09-10-20 14h30

Antwoorden: 11 antwoorden

Cheyenne04
Aspirant verkenner

Tevredenheid abonnementen

Hallo,

mijn vraag is of jullie tevreden zijn over het pakket van TV en internet of hebben jullie hier veel problemen mee dat het internet of de televisie niet werken?

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Josette
Wijze
Wijze

@Cheyenne04  goedenavond,

allereerst voor jou ...............

Tagnieuw.jpg

Wij zelf hier hebben tot nu toe nog nooit problemen gehad.

En ja internet is eens weggeweest maar niet de fout van Orange, maar van het onweer

dat ingeslagen was straten verder! Mensen zijn soms snel om te beoordelen als het fout gaat.

Als het goed gaat hoor je ze niet.

Maar bij andere providers is het ook zo. 

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Bert77
Gewaardeerd verkenner

Ik ben nu al enkele jaren klant en ben over het algemeen wel tevreden van het abonnement van Orange. Er zijn wel al eens problemen geweest maar in de meeste gevallen lag dit niet enkel bij Orange. Iedere provider heeft wel eens problemen maar bij Orange komen deze toch minder vaak voor dan bij mijn vorige provider.

De internetsnelheid kan naar mijn mening wel beter, of toch zeker voor de optie "internet boost" die ik genomen heb. Tot enkele maanden geleden was dit 200 Mpbs en was de prijs 10€/maand. Orange heeft echter beslist deze optie te veranderen naar 400 Mbps aan 15€/maand maar in werkelijkheid ligt de snelheid niet veel hoger dan voordien, ik blijf nog ruim onder de 300 Mbps zitten. Jammer dat je niet de keuze hebt uit het "oude" pakket en het nieuwe want nu betaal je gewoon 50% extra voor bijna hetzelfde.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen