annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tip voor MyOrange App

Topic gestart op: 24-02-19 00h07

Antwoorden: 77 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Tip voor MyOrange App

OPGELOST

Hallo, 

Zou het niet handig zijn als we in de MyOrange app zouden onze abbonementen kunnen aanpassen bv: switchen van ik zeg maar iets ( Dolfijn naar Arend ) zonder dat je hiervoor al die stappen moet doen van naar klantenzone gaan enz.

 

Groetjes KJ

14 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Anonymous
Niet van toepassing

Wel ik kwam met die vraag omdat ik deze week de app gezien heb van de concurrent , deze heeft veel meer mogelijkheden dan de MyOrange app en 1 van die functies was ook je abbonement aanpassen via de app zonder dat je naar je pc moest gaan enz.

 

Groetjes

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

Afwachten en hopen dat men dit zal toepassen.

 

Groetjes,

KJ

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Ondertussen nog niet veel nieuws hierover merk ik , nu ik weet dat dit wel in orde komt op termijn.

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Zoals ik al zei heb geduld , dit komt goed 😉

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

Bij deze is er een update uitgebracht van 26 september zie de info van Google play -> 

WAT IS ER NIEUW

Oeps! We zagen iets over het hoofd bij de nieuwe OS update. Android OS9 en 0S10 gebruikers kunnen nu terug op een normale manier toegang verkrijgen tot de My Orange app. <-
 
Groetjes,
 
KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Geduld hebben , ik weet dat Orange alles doet om dit op te lossen.

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Normaal zou het wel moeten werken sins de update , zoniet raad ik je aan even Orange te contacteren via Facebook of Twitter.

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Ik heb de indruk dat het beetje stil is rond de nieuwe functies voor de MyOrange app ,de gevraagde opties zoals het aanpassen van je abonnement ( via de MyOrange app ) , ander voordeel dan coyote enz..

Waar blijven deze toepassingen??

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

@Totem : Heel goed nieuws 🙂 krijgt de app ook nieuwe look? zal er veel veranderen?? 

Ps: laat eens beta testers toe via de Google Play Store , zou tof zijn deze dingen te testen voor ze uitkomen.

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Hoop ook dat de MyOrange app echt eens een nieuwe look krijgt , kijk nu naar MV , deze hebben ook al donker thema enz , en veel moderner , het is tijd dat jullie ook eens de MyOrange app goed voorzien kwa update.

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Moet wel toegeven ik had meer verwacht van de nieuwe update , hoop dat de volgende wel de gevraagde diensten zal leveren waar we om vragen.

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Ben eens benieuwd of bij de volgende MyOrange update al mogelijk zal zijn om je tariefplan aan te passen.

Ook zou de MyOrange app beetje moderner mogen worden ( zoals die van MV, Prox ) tis echt wel eens nodig dat er een nieuw design komt.

Ook nog iets wat bij Prox mooi is en bij Orange echt beter kan in de app is de opstart foto als je de MyOrange app opent, bij Prox bv is dit seizoen gebonden , zo zie je in de zomer bv als je de app open doet een zomer foto , in de winter een foto van sneeuw enz ... Ik weet het is muggenziften maar details matter.

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Recent een facelift ondergaan??? enkel het Orange TY is aangepast ...

 

Groetjes,

KJ

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Dus, aan allen: voor een betere leesbaarheid en wegens een klein beetje vervuiling (sorry daarvoor) gaan we over dit onderwerp hier  verder.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
77 ANTWOORDEN 77
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Huberto  schreef:

2 updates van Orange app verder en die werkt toch nog niet met Android 10. Deze versie zal begin september op alle top toestellen van Samsung, Huawei enz als update komen. Is technische dienst van Orange op de hoogte dat Orange app werkt helemaal niet met nieuwe Android?


Ik veronderstel wel dat ze het weten. Of de app op tijd zal aangepast zijn, dat is een ander verhaal ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Huberto
Ervaren verkenner

Orange app van Polen en Frankrijk werkt wel met Android 10. Mss moeten ontwikkelaars zijn collega's van andere landen vragen hoe dat moet 😉

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Huberto  schreef:

Orange app van Polen en Frankrijk werkt wel met Android 10. Mss moeten ontwikkelaars zijn collega's van andere landen vragen hoe dat moet 😉


ik denk dat ze dat wel weten hoor. Het zal niet zozeer om een technische maar wel om een politieke reden gaan, zoals zo dikwijls in dit landje ... Gefrustreerde man

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Huberto
Ervaren verkenner

Politieke redenen bij updaten van een app? Man, man, man... dan heb ik geen vragen meer 😉

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Ondertussen nog niet veel nieuws hierover merk ik , nu ik weet dat dit wel in orde komt op termijn.

 

Groetjes,

KJ

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen