Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Anonymous
Niet van toepassing

Tip voor MyOrange App

OPGELOST

Hallo, 

Zou het niet handig zijn als we in de MyOrange app zouden onze abbonementen kunnen aanpassen bv: switchen van ik zeg maar iets ( Dolfijn naar Arend ) zonder dat je hiervoor al die stappen moet doen van naar klantenzone gaan enz.

Groetjes KJ

75 ANTWOORDEN 75
Leidende sjamaan

@Tiptronic 

Graag nieuwe antwoorden of vragen posten in de vernieuwde versie van deze thread, zie mijn post net boven de uwe.

Dankuwel Smiley Vrolijk

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Veteraan verkenner

Hallo,

Op dit vlak is het al beetje anders heb ik gezien , ook met aanpassen van je tariefplan via MyOrange app , maar kwa look is het nog ALTIJD het zelfde he , als ik dit vergelijk met de concurrent (Prox) groot verschil !!!

Groetjes,

bigMODDER (KJ)

Leidende sjamaan

Hey KJ,

Verschil moet er zijn hé, anders zijn we allemaal grijze mussen 😋

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Leidende sjamaan

Trouwens, my old friend, een mooie look is altijd meegenomen, maar voor mij is de functionaliteit nog steeds prio één hé.

Het ware mooi moest een goede functionaliteit gepaard gaan met een mooie look, maar als dat niet kan, dan komt de functionaliteit eerst.

Of zoals het oude spreekwoord zegt: van een mooie tafel alleen kan je niet eten. er moeten ook borden en potten opstaan ... (en bestek en de potten niet leeg, enz ..)

Tomorrow is another day
Veteraan verkenner

@Cdt24801 

Je hebt gelijk , maar geloof mij als ik zie wat een opties, en kwa look die app bij mijn provider is , groot verschil !!!

Groetjes,

bigMODDER

Leidende sjamaan

@bigMODDER 

Dan heb je een voor u correcte beslissing genomen. En dat is altijd fijn 😊

Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen