annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tips voor de app My Orange: bis

Topic gestart op: 01-11-19 12h28

Antwoorden: 5 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Tips voor de app My Orange: bis

Wegens de betere leesbaarheid en een beetje vervuiling van het eerste topic over dit onderwerp gaan we best hier verder.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Wegens de betere leesbaarheid en een beetje vervuiling van het eerste topic over dit onderwerp gaan we best hier verder.

Ugh aan iedereen,

Totem bedankt jullie voor de inspiratie, en geeft je berichten door aan de strategische diensten.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@AlexandraW  en @Totem   nu dat er een nieuwe update geweest is van de My Orange app met andere functies erbij is het misschien ook fijn als deze een andere interface krijgt. Tijd voor verandering om het oude weg te doen en letterlijk alles in een nieuw jasje te steken. Betreft bijkomende functies , aanpassen abonnement , stopzettingen van bepaalde zaken erbij , aanvraag doen van bepaalde producten ga zo maar door. Daarbij wil ik ook eens vermelding maken naar de website toe. Hier heb ik tot nu toe nog altijd geen veranderingen van gezien . Zelf zou ik deze ook graag eens zien in een nieuw jasje , meer overzicht van bepaalde zaken die eruit springen , denk aan bereikbaarheid zonder naar beneden te scrollen  , eventuele opties die er te krijgen zijn bij vast internet, ga zo maar door, nu staat er elke keer reclame betreft nieuwe gsm's . Zo zijn er wel meerdere optimalisaties natuurlijk maar klein beginnen kan een grote sprong zijn.

Andere tribers mogen natuurlijk aanvullen dit is maar een suggestie van mij zelf .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Een soort (tele) meter zou ook handig zijn om het verbruik van vast internet te kennen.  Ik vind het nu wat onduidelijk. Ook het verbruik van eventueel een vaste lijn is voor mij een meerwaarde als je dat kon bekijken. Dat verbruik kan ik momenteel nergens vinden, zelfs niet op m'n factuur.

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  normaal gezien als de klantenzone upto date is kan u het verbruik opvolgen van uw internet. Weet uit ervaring dat dit niet altijd zo is. Heb zelf ook moeten wachten tot het verbruik zichtbaar was.

Wel een goede tip voor de vaste lijn te inplemteren om de belminuten te zien of wat u verbruikt heeft.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen