annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tribe koppelen aan gsm-nummer

Topic gestart op: 30-03-20 11h45

Antwoorden: 6 antwoorden

Ulriekevdp
Ervaren verkenner

Tribe koppelen aan gsm-nummer

OPGELOST

Hey!

misschien een wat vreemde vraag, maar hoe kan ik checken of mijn gsm-nummer wel degelijk gekoppeld is aan deze account? Zodanig dat het ook gekoppeld is met de Orange-app en ik zo dus badges kan verdienen 😊

Alvast bedankt!

Ulrieke

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Ulriekevdp  hey , als je bent ingelogd op de Tribe doe jet het volgende: 

je gaat naar je profiel foto de avatar die je erin hebt staan ( rechtsboven ) - daar klik je op en je ziet een aantal opties die nu zichtbaar zijn - klik mijn instelling - het eerste waar je in komt is mijn profiel en daar blijf je in - net er onder staat staat een balk en daarin kan je een aantal keuzes maken - kies gsm nummer en vul daar dan eventueel je gsm nummer in . Succes , als er nog iets is laat maar weten . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Needygirl  dat kun je nu eigenlijk al wel eens door geven. Ik en nog een mede Triber hebben dit ook al moeten doen omdat wij ineens door eenaanpassing badge's kwijt waren. Het is toen opgelost geraakt door het webcare team. Dus stuur ze gerust nu al een bericht hoor en dan bekijken ze dat intern voor je. 

Moest je nog vragen hebben stel ze gerust hoor dan help ik je graag , zoals ik de andere ook graag help. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ulriekevdp
Ervaren verkenner

Super! Gevonden! Bedankt!!

Leden met de meeste pluimen