Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Ervaren verkenner

Tribe koppelen aan gsm-nummer

OPGELOST

Hey!

misschien een wat vreemde vraag, maar hoe kan ik checken of mijn gsm-nummer wel degelijk gekoppeld is aan deze account? Zodanig dat het ook gekoppeld is met de Orange-app en ik zo dus badges kan verdienen 😊

Alvast bedankt!

Ulrieke

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Leidende sjamaan

@Ulriekevdp  hey , als je bent ingelogd op de Tribe doe jet het volgende: 

je gaat naar je profiel foto de avatar die je erin hebt staan ( rechtsboven ) - daar klik je op en je ziet een aantal opties die nu zichtbaar zijn - klik mijn instelling - het eerste waar je in komt is mijn profiel en daar blijf je in - net er onder staat staat een balk en daarin kan je een aantal keuzes maken - kies gsm nummer en vul daar dan eventueel je gsm nummer in . Succes , als er nog iets is laat maar weten . 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Ervaren verkenner

Super! Gevonden! Bedankt!!

Gewaardeerd verkenner

Hey @patrick2 , ik had ongeveer dezelfde vraag, ik doe allemaal ‘opdrachten’ om badges te verdienen maar mijn My Orange herkent ze niet. Zelfs de ‘installeer My Orange app’ badge heb ik niet en dat terwijl ik in de app zit 🤔 Ook visual voicemail en koppelen aan gsm nummer worden niet herkend..

Leidende sjamaan

@Needygirl  dan is het de vraag staat de factuur op je eigen naam of staat je nummer op de factuur van iemand anders dus bijvoorbeeld partner of vader / moeder. Moest dat het geval zijn krijg je die badge niet dan krijgt de persoon die de factuur betaald. 

Moest je alles op eigen naam hebben staan dus ook je eigen factuur kan het wel een tijdje duren voor je je badge krijgt. Moest je al lang zitten wachten , dus laat ik zeggen drie maanden , kan je beste eens via messenger sturen. Deze zullen het doorgeven aan de juiste diensten en je pas antwoorden op het moment als het is opgelost.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 @Bedankt voor je antwoord, alles staat op mijn eigen naam. Ben nu ongeveer zo een 2 maanden lid.. zal nog een maandje wachten en dan via messenger proberen.

Leidende sjamaan

@Needygirl  dat kun je nu eigenlijk al wel eens door geven. Ik en nog een mede Triber hebben dit ook al moeten doen omdat wij ineens door eenaanpassing badge's kwijt waren. Het is toen opgelost geraakt door het webcare team. Dus stuur ze gerust nu al een bericht hoor en dan bekijken ze dat intern voor je. 

Moest je nog vragen hebben stel ze gerust hoor dan help ik je graag , zoals ik de andere ook graag help. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen