annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Uitgaven limiet bereikt

Topic gestart op: 16-08-19 12h38

Antwoorden: 14 antwoorden

Nathan1
Aspirant verkenner

Uitgaven limiet bereikt

Hallo,ik heb een probleem.

ik had een betaling gestard online(via BokuPay) en ik zit half in het process en ik wil op betalen klikken en ik krijg een melding dat ik het uitgaven limiet heb bereikt.

Ik moet de betaling afmaken want ik kan het geld dat ik al heb betaald niet terugkrijgen.

Hoe zet ik get limiet hoger (ik moet nog 24€ betalen)

Labels (1)
0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Meersmanstef
Aspirant verkenner

Hey JV89, ik heb zelfs een abonnement bij orange, en zelf dan lukt het niet volgens hen... Te zot voor woorden dit en dus blijkt ng onwettig ook.. mja 🤷‍♂️

0 pluimen
JV89
Gewaardeerd verkenner

Ik laat het er alleszins niet bij, kan het niet zo goed verdragen dat iemand anders beslist wat ik met mijn geld doe 😄 En ja kijk zelf maar. 

Screenshot_2020-09-22-22-18-00.png

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Meersmanstef  het is prima als jullie via FB of Instagram of eender waar elkaars vrienden willen worden maar geef jullie gegevens wel privé door AUB. Daar heb je nu de email voor , dat envelopje boven aan rechts , geef daar elkaar een bericht voor dit soort berichten. Het is en blijft een openbaar forum en dat betekend dat iedereen je gegevens kan zien. Dus houd daar rekening mee.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Meersmanstef  je kan eventueel via Messenger of Twitter versturen. Dat zijn de mensen van het Webcare team. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Surfer
Ervaren genezer

Enkele vragen die je eventueel moet stellen:

* Kan je het limiet niet verhogen?

* Kan je de resterende bedrag niet via jouw rekening van je bank betalen, ook online?

* Heb je al contact opgenomen met BokuPay (ik ken het niet?) & mss ook met de geädresseerde?

Mss kan dit je helpen? Deze vragen heb ik ook gebruikt bij de geldzaken des huizes of werk.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen