Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-08-19 12h38
Antwoorden: 14 antwoorden
Hallo,ik heb een probleem.
ik had een betaling gestard online(via BokuPay) en ik zit half in het process en ik wil op betalen klikken en ik krijg een melding dat ik het uitgaven limiet heb bereikt.
Ik moet de betaling afmaken want ik kan het geld dat ik al heb betaald niet terugkrijgen.
Hoe zet ik get limiet hoger (ik moet nog 24€ betalen)
Hey JV89, ik heb zelfs een abonnement bij orange, en zelf dan lukt het niet volgens hen... Te zot voor woorden dit en dus blijkt ng onwettig ook.. mja 🤷♂️
Ik laat het er alleszins niet bij, kan het niet zo goed verdragen dat iemand anders beslist wat ik met mijn geld doe 😄 En ja kijk zelf maar.
@Meersmanstef het is prima als jullie via FB of Instagram of eender waar elkaars vrienden willen worden maar geef jullie gegevens wel privé door AUB. Daar heb je nu de email voor , dat envelopje boven aan rechts , geef daar elkaar een bericht voor dit soort berichten. Het is en blijft een openbaar forum en dat betekend dat iedereen je gegevens kan zien. Dus houd daar rekening mee.
@Meersmanstef je kan eventueel via Messenger of Twitter versturen. Dat zijn de mensen van het Webcare team.
Enkele vragen die je eventueel moet stellen:
* Kan je het limiet niet verhogen?
* Kan je de resterende bedrag niet via jouw rekening van je bank betalen, ook online?
* Heb je al contact opgenomen met BokuPay (ik ken het niet?) & mss ook met de geädresseerde?
Mss kan dit je helpen? Deze vragen heb ik ook gebruikt bij de geldzaken des huizes of werk.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
8 | |
4 | |
2 | |
2 |