Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-04-20 10h56
Antwoorden: 5 antwoorden
Regelmatig komen er overal verschillende post's binnen bij verschillende onderwerpen over het uitschakelen van de voicemail. Hier heb ik al een post overgemaakt en daar is een duidelijk antwoord over gekomen door de moderatoren en dat het ook is door gegeven aan de betreffende diensten. Hier kan je alles eens nalezen wat ik heb gepost en het antwoord van de moderatoren.
ik ben klant bij edpnet (die orange netwerk gebruikt).
bij mij is het gelukt om de voicemail volledig uit te schakelen door MMI code #002#
te gebruiken (niet ##002#)
(ga naar de phone app en druk #002# en dan op groene BELLEN knop klikken)
Succes !
We hebben antwoord van Totem gekregen :
Ugh aan allen,
Dankzij je post heeft de betrokken dienst de notificatie gekregen dat er een aantal diensten niet gedeactiveerd kunnen worden.
Ze gaan hieraan werken (ik kan nog geen datum krijgen ivm met een mogelijke update hiervan).
Totem's zonnegroeten,
Totem
Beste, Zou er ondertussen al iets meer over bekend zijn aub ?
Grts, Chris10
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 |