Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-03-20 12h46
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zoals we gemerkt hebben is de klantenzone vernieuwd. Na wat vergelijkingen en dingen eens uit te pluizen ben ik tot de volgende vaststellingen gekomen:
* de optie voor het in en uitschakelen van de voicemail niet mogelijk
* de dienst pro voicemail niet mogelijk in en uit te schakelen ( staat ook niet in de optie's ) Deze zou ook in je tarief plan inbegrepen zijn.
* optie om je wisselgesprekken in uit te schakelen niet mogelijk ( zit toch ook standaard in je nieuwe abonnement )
* geen optie om je mm'sen uit te schakelen , ging in de vorige klantenzone nog wel.
* call forwarding zit ook in de nieuwe tariefplannen , geen optie te activeren of te deactiveren.
* conference call zit er ook inbegrepen maar geen optie deze in of uit te schakelen.
Daarbij komt dat als je je tarief plan aanpast dat je ook automatisch je webfactuur wordt gedeactiveerd , je zal deze zelf terug moeten activeren.
@Totem of @NelsonM , gaat dit nog veranderd worden voor iedereen ? Lijkt mij toch niet echt de bedoeling dat dit zo blijft. Sommige willen misschien geen gebruik maken van deze functies en kan mij voorstellen dat we dat dan kunnen instellen naar de goesting van de klant.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@patrick2 schreef:Zoals we gemerkt hebben is de klantenzone vernieuwd. Na wat vergelijkingen en dingen eens uit te pluizen ben ik tot de volgende vaststellingen gekomen:
* de optie voor het in en uitschakelen van de voicemail niet mogelijk
* de dienst pro voicemail niet mogelijk in en uit te schakelen ( staat ook niet in de optie's ) Deze zou ook in je tarief plan inbegrepen zijn.
* optie om je wisselgesprekken in uit te schakelen niet mogelijk ( zit toch ook standaard in je nieuwe abonnement )
* geen optie om je mm'sen uit te schakelen , ging in de vorige klantenzone nog wel.
* call forwarding zit ook in de nieuwe tariefplannen , geen optie te activeren of te deactiveren.
* conference call zit er ook inbegrepen maar geen optie deze in of uit te schakelen.
Daarbij komt dat als je je tarief plan aanpast dat je ook automatisch je webfactuur wordt gedeactiveerd , je zal deze zelf terug moeten activeren.
@Totem of @NelsonM , gaat dit nog veranderd worden voor iedereen ? Lijkt mij toch niet echt de bedoeling dat dit zo blijft. Sommige willen misschien geen gebruik maken van deze functies en kan mij voorstellen dat we dat dan kunnen instellen naar de goesting van de klant.
Ugh @patrick2,
Bedankt voor alle je feedback over de vernieuwde klantenzone, het wordt sowieso doorgegeven aan de strategische geesten. Sorry voor het late antwoord, Totem heeft het heel druk gehad deze laatste tijden.
Je webfactuur zou normaal gezien actief blijven als je je tariefplan aanpast, misschien is er een foutje gebeurd.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Ik zie zelf ook dat er nieuwe klantenzone is , maar zoals ik al zei ik ben jaar weg geweest he ( Prox ) en toen zag het er zo nog niet uit , ik moet zeggen het is veel beter.
ps: Amai je kan ook je tariefplan aanpassen in de MyOrange app 🙂 er is op 1 jaar veel veranderd.
Groeten,
bigMODDER
Ik begrijp uw standpunt maar hier op Tribe gaan we daar niet veel aan kunnen doen ... Wij zijn allemaal ook gewone klanten die elkaar helpen door delen van ervariing en kennis.
Zulke zaken kan je best melden aan de servicedesk, bij voorkeur via messenger of twitter, dan heb je er een spoor van.
Wat ook kan is via de ombudsdienst telecommunicatie werken. Die dienstverlening is kosteloos en provider onafhankelijk.
We zijn inmiddels ruim 8 maanden verder en het is nog steeds niet mogelijk om voicemail uit te schakelen. Een van mijn klanten is een arts die ik twee jaar geleden geadviseerd heb om naar Orange over te stappen omdat ze met Proximus zeer veel problemen had.
Ze was altijd zeer tevreden van Orange, tot ze recent overgezet is naar de nieuwe tariefplannen.
Nu krijgt ze manu militari een voicemail in haar strot geduwd, terwijl ze dat absoluut niet wilt. Ze wil dat haar telefoon blijft rinkelen en niet na max. 30 seconden op een voicemail springt die ze niet kan afzetten.
Wanneer gaat dit opgelost worden, want met dit soort grappen gaan jullie klanten verliezen.
@patrick2 schreef:Zoals we gemerkt hebben is de klantenzone vernieuwd. Na wat vergelijkingen en dingen eens uit te pluizen ben ik tot de volgende vaststellingen gekomen:
* de optie voor het in en uitschakelen van de voicemail niet mogelijk
* de dienst pro voicemail niet mogelijk in en uit te schakelen ( staat ook niet in de optie's ) Deze zou ook in je tarief plan inbegrepen zijn.
* optie om je wisselgesprekken in uit te schakelen niet mogelijk ( zit toch ook standaard in je nieuwe abonnement )
* geen optie om je mm'sen uit te schakelen , ging in de vorige klantenzone nog wel.
* call forwarding zit ook in de nieuwe tariefplannen , geen optie te activeren of te deactiveren.
* conference call zit er ook inbegrepen maar geen optie deze in of uit te schakelen.
Daarbij komt dat als je je tarief plan aanpast dat je ook automatisch je webfactuur wordt gedeactiveerd , je zal deze zelf terug moeten activeren.
@Totem of @NelsonM , gaat dit nog veranderd worden voor iedereen ? Lijkt mij toch niet echt de bedoeling dat dit zo blijft. Sommige willen misschien geen gebruik maken van deze functies en kan mij voorstellen dat we dat dan kunnen instellen naar de goesting van de klant.
Ugh @patrick2,
Bedankt voor alle je feedback over de vernieuwde klantenzone, het wordt sowieso doorgegeven aan de strategische geesten. Sorry voor het late antwoord, Totem heeft het heel druk gehad deze laatste tijden.
Je webfactuur zou normaal gezien actief blijven als je je tariefplan aanpast, misschien is er een foutje gebeurd.
Totem's zonnegroeten,
Totem