Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-24 17h36
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb sinds kort Orange tv en gebruik mijn iPad om naar tv te kijken maar alle zenders van VTM kan ik niet bekijken, het start wel op maar na 1 minuut kijken begint er reclame met dan ander geluid dan beeld.
Via de app van VTM GO lukt het ook niet.
Andere zenders blijven wel afspelen.
Mijn iPad is zeer recent, daar kan er geen probleem zijn. Heb de app. ook al eens opnieuw geïnstalleerd maar dit geeft geen verbetering.
Ik zie dat er al meerdere mensen dit probleem hebben ondervonden.
Bij mijn vorige leverancier heb ik nooit problemen gehad hiermee.
Iemand tips?
Groetjes Niky
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zou toch eens de decoder resetten. Het probleem klinkt als een software probleem.
Omtrent wi-fi bellen, zeker aangeven bij de technische support dat het op geen enkel toestel werkt
Dit probleem lijkt me zeker bij Orange te liggen. Blijven bellen is de boodschap. Kom je er niet uit, schrijf de klachten naar naar de ombudsdienst. Orange hoort een volledig werkende dienst te leveren. Bellen over WiFi lukt op geen enkel toestel? Of 1 specifiek toestel niet? Welke voor VTM. Heb je de decoder al eens geupdate en/of volledig gereset?
Aan decoder nog niks gedaan, is pas geïnstalleerd half december.
Bellen over WiFi gaat met geen enkel toestel
Zou toch eens de decoder resetten. Het probleem klinkt als een software probleem.
Omtrent wi-fi bellen, zeker aangeven bij de technische support dat het op geen enkel toestel werkt
Hier hetzelfde hoor.
Denkt dat ze aan de oude tv app niks meer doen omdat ze met de nieuwe zitten.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
14 | |
8 | |
7 | |
5 | |
5 |