Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-11-24 17h07
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik heb een mobile abonnement voor 2 toestellen (samen met mijn echtgenote)
Het abo staat op mijn naam
Heb op alle 2 de toestellen de My Orange app geïnstalleerd en het eigenaardige is, dat rubriek "mijn producten beheren" verschillend is van inhoud
Nog een feit: ik ben onlangs verjaard en op de app van mijn vrouw stond er dat ik een verjaardagsgeschenk tegoed had.
Conclusie {denk ik} dat de app die op de gsm van mijn vrouw staat eigenlijk de mijne is en vice versa.
Heb beide app's al verwijderd, maar zelfde resultaat
Het is net alsof Orange denkt dat het telefoonnummer van mijn vrouw die is van de hoofdgebruiker terwijl dit net andersom moet zijn
Kan iemand dit verklaren en eventueel oplossen?
Hey @FVBIzegem ,
Het nummer die als "hoofdgebruiker" ingesteld staat kan alle abonnementen zien en aanpassen in de app. Een "gewone" gebruiker kan z'n eigen abonnement zien maar niet de andere diensten op de factuur. Bij Orange weten ze niet welk nummer van jouw is en welk nr van je echtgenote. Ze kiezen een random nummer en maken dit het hoofdnummer.
Om jouw nummer het hoofdnummer te maken kun je bellen naar de 5000 en doorgeven dat jouw gsmnr het hoofdnummer moet worden.
@FVBIzegem goedenavond,
normaal krijgt de hoofdgebruiker alles toegestuurd.
Maar ook degene die op hetzelfde aboo staat.
Allez hier is dat toch zo.
Anders bij twijfel even opbellen naar het nr 5000.
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
2 | |
1 |