Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-05-20 14h45
Antwoorden: 16 antwoorden
Bij het vernieuwen van de klantenzone is er geen rekening gehouden met het vernieuwen van de Website. Precies bedoel ik hiermee dat er onjuiste informatie staat bij verschillende onderwerpen. Zo heb ik al een aantal dingen gevonden dat er staat dat je via je klantenzone kan regelen maar dan is die functie er niet meer.
Dit zijn nu twee specifieke voorbeelden wat ik ben tegen gekomen. Misschien zijn er nog andere voorbeelden van andere Tribers.
Beste zou dus zijn de website terug aan te passen of deze functies terug activeren op de bestaande plaatsen. Want dit is ook voor de klant verwarrend en het helpt de klant ook niet verder.
@patrick2 schreef:
@Totem hierbij dan toch de printscreen het geen ik zie als ik de klantenzone open , dit is het zelfde zicht als de Orange App.
Adres voor facturatie zie ik nu dat je dat kan aanpassen in de klantenzone. Maar de rest voor visual voicemail zie ik niks. Dan zie ik dus bovenstaand screenshot.
Nu is het duidelijker met je printscreen ! Je rooksignaal wordt doorgestuurd naar de betrokken dienst !
Zou je je tel nr niet uitvegen @patrick2 /
OK @patrick2
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |