annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Veranderen Website

Topic gestart op: 31-05-20 14h45

Antwoorden: 16 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Veranderen Website

@Totem  en @NelsonM  

Bij het vernieuwen van de klantenzone is er geen rekening gehouden met het vernieuwen van de Website. Precies bedoel ik hiermee dat er onjuiste informatie staat bij verschillende onderwerpen. Zo heb ik al een aantal dingen gevonden dat er staat dat je via je klantenzone kan regelen maar dan is die functie er niet meer. 

Schermafbeelding 2020-05-31 om 14.39.58.png

Schermafbeelding 2020-05-31 om 14.40.48.png

 Dit zijn nu twee specifieke voorbeelden wat ik ben tegen gekomen. Misschien zijn er nog andere voorbeelden van andere Tribers. 

Beste zou dus zijn de website terug aan te passen of deze functies terug activeren op de bestaande plaatsen. Want dit is ook voor de klant verwarrend en het helpt de klant ook niet verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

« @Totem  ga straks eens kijk 😊

En wat dan met de visual voicemail 🤔 »

@patrick2 hier heb je de printscreen van de MyOrange app. Je kan je visual voicemail activeren via “opties beheren”

3340A572-C6B7-457B-9A66-4F5BA2F96DC0.png

Totem’s groetjes!

Totem 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Totem  wat je laat zien is niet correct. Er is een aangepaste versie een nieuwe app. Die laat zien dat je enkel optie buitenland kan aanpassen en een verzekering op je gsm oftablet kan nemen. En je data control bedrag aanpassen en data uit of aanzetten. Dus denk dat jullie de oude versie gebruiken van de app want mijne is totaal vernieuwd. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@patrick2  schreef:

@Totem  wat je laat zien is niet correct. Er is een aangepaste versie een nieuwe app. Die laat zien dat je enkel optie buitenland kan aanpassen en een verzekering op je gsm oftablet kan nemen. En je data control bedrag aanpassen en data uit of aanzetten. Dus denk dat jullie de oude versie gebruiken van de app want mijne is totaal vernieuwd. 


@patrick2 wat raar, de app was verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (met de laatste versie dus) en de optie blijft toegankelijk. Totem raad je aan om een dossier hiervoor te laten opmaken, want je zou inderdaad je Visual Voicemail kunnen activeren of deactiveren :s

Totem's groetjes !

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Totem  ik vermoed dat het komt omdat ik een GO formule heb. Anders heb ik geen verklaring. Printscreen  stuur ik nog dan kunnen jullie het zien. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Totem  hierbij dan toch de printscreen het geen ik zie als ik de klantenzone open , dit is het zelfde zicht als de Orange App.

 

patrick2_0-1591259896804.png

 

Adres voor facturatie zie ik nu dat je dat kan aanpassen in de klantenzone. Maar de rest voor visual voicemail zie ik niks. Dan zie ik dus bovenstaand screenshot. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen