annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vernieuwede klantenzone + nieuwe Go formules

Topic gestart op: 13-09-20 20h37

Antwoorden: 6 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Vernieuwede klantenzone + nieuwe Go formules

@Totem  , @MustafaY  , @NelsonM ,

Enige tijd geleden ( maand of vier ) heb ik hier een bericht gedaan over de vernieuwde klantenzone die gekoppeld is aan de nieuwe Go tarieven. Hier is de betreffende post wat ik toen gemaakt heb :

https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Vernieuwde-klantenzone-opties-beheren/m-p/49813

Ik heb er toen ook een antwoord op gehad dat er een feedback gestuurd zou worden naar de diensten die daar mee bezig zijn. Tot op heden heb ik nog niks geen verandering gezien en krijg ik wel in de gaten dat veel klanten graag dingen veranderd zouden willen zien. Gaat hier op termijn ook een wijziging in komen? Het zijn vooral veel klanten die willen dat je de voicemail aan of uit kan zetten dat is het voornaamste wat ik hier tegen kom. De andere opties heb ik er zelf bij gezet omdat het mij mogelijk moet zijn om die toch in en uit te schakelen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@patrick2  schreef:

@Totem  , @MustafaY  , @NelsonM ,

Enige tijd geleden ( maand of vier ) heb ik hier een bericht gedaan over de vernieuwde klantenzone die gekoppeld is aan de nieuwe Go tarieven. Hier is de betreffende post wat ik toen gemaakt heb :

https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Vernieuwde-klantenzone-opties-beheren/m-p/49813

Ik heb er toen ook een antwoord op gehad dat er een feedback gestuurd zou worden naar de diensten die daar mee bezig zijn. Tot op heden heb ik nog niks geen verandering gezien en krijg ik wel in de gaten dat veel klanten graag dingen veranderd zouden willen zien. Gaat hier op termijn ook een wijziging in komen? Het zijn vooral veel klanten die willen dat je de voicemail aan of uit kan zetten dat is het voornaamste wat ik hier tegen kom. De andere opties heb ik er zelf bij gezet omdat het mij mogelijk moet zijn om die toch in en uit te schakelen.


Ugh @patrick2,

Hier is het antwoord van de verantwoordelijke.

"We gaan in het laatste kwartaal de UI (User Interface) van de opties bekijken. Dit wil echter niet zeggen dat het aanpassen van alle onderstaande opties mogelijk gaat zijn."

Totem's groetjes,

Totem

haelewyn
Leidende verkenner

Tja... De klantenzone is wel precies van voor de oorlog he. Het heeft precies al jaren geen geld mogen kosten. 

Mijn eerlijke mening over de account en de mogelijkheden : 1/10 voor de poging zou een gul cijfer zijn.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@haelewyn  over het algemeen ben ik tevreden over het uiterlijk van de klantenzone. Oke links en rechts kan er altijd iets veranderd en verbeterd worden maar bon dat doet niks. Ik kom enkel voor de noodzakelijke dingen op die missen in de vernieuwde klantenzone en daar is de voicemail de belangrijkste van heb ik gemerkt op dit moment. 

Terugkomen op een ander uiterlijk : de nieuwe klantenzone is al flink veranderd tegenover de oude klantenzone dus ze zijn erop vooruit gegaan. Vergeet niet dat Telenet en Proximus al eeuwen dezelfde schermen hebben op de hun klantenzone zonder ook maar een dergelijke aanpassing. Dus het is betreurenswaardig dat je bij Telenet de jackpot betaald maar aan die dingen niks veranderd. Daar staat Orange toch een streep voor betreft die veranderingen.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Het gaat misschien voor een stuk over smaken en kleuren maar als ik dat vergelijk met BASE.. met Proximus... Zelfs met goedkoopste operator Mobile Vikings, dan komen die allemaal met een betere klantenzone.

Ik ben van plan om op dit Klantenforum mijn gedacht te zeggen zoals ik het echt denk en niet alsof ik een werknemer van Oranje zou zijn want dat ben ik niet... Met respect voor andermans mening natuurlijk.

Voor mijn part is er heel veel werk aan. Of nog beter : weggooien en vanaf nul beginnen.

Ik heb het dan wel alleen over het gedeelte voor klanten van mobiele telefonie. Voor de andere producten ben ik geen klant.

 

Leden met de meeste pluimen