Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Leidende sjamaan

Vernieuwede klantenzone + nieuwe Go formules

@Totem  , @MustafaY  , @NelsonM ,

Enige tijd geleden ( maand of vier ) heb ik hier een bericht gedaan over de vernieuwde klantenzone die gekoppeld is aan de nieuwe Go tarieven. Hier is de betreffende post wat ik toen gemaakt heb :

https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Vernieuwde-klantenzone-opties-beheren/m-p/49813

Ik heb er toen ook een antwoord op gehad dat er een feedback gestuurd zou worden naar de diensten die daar mee bezig zijn. Tot op heden heb ik nog niks geen verandering gezien en krijg ik wel in de gaten dat veel klanten graag dingen veranderd zouden willen zien. Gaat hier op termijn ook een wijziging in komen? Het zijn vooral veel klanten die willen dat je de voicemail aan of uit kan zetten dat is het voornaamste wat ik hier tegen kom. De andere opties heb ik er zelf bij gezet omdat het mij mogelijk moet zijn om die toch in en uit te schakelen.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
Highlighted
Leidende verkenner

Tja... De klantenzone is wel precies van voor de oorlog he. Het heeft precies al jaren geen geld mogen kosten. 

Mijn eerlijke mening over de account en de mogelijkheden : 1/10 voor de poging zou een gul cijfer zijn.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@haelewyn  over het algemeen ben ik tevreden over het uiterlijk van de klantenzone. Oke links en rechts kan er altijd iets veranderd en verbeterd worden maar bon dat doet niks. Ik kom enkel voor de noodzakelijke dingen op die missen in de vernieuwde klantenzone en daar is de voicemail de belangrijkste van heb ik gemerkt op dit moment. 

Terugkomen op een ander uiterlijk : de nieuwe klantenzone is al flink veranderd tegenover de oude klantenzone dus ze zijn erop vooruit gegaan. Vergeet niet dat Telenet en Proximus al eeuwen dezelfde schermen hebben op de hun klantenzone zonder ook maar een dergelijke aanpassing. Dus het is betreurenswaardig dat je bij Telenet de jackpot betaald maar aan die dingen niks veranderd. Daar staat Orange toch een streep voor betreft die veranderingen.

 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Leidende verkenner

Het gaat misschien voor een stuk over smaken en kleuren maar als ik dat vergelijk met BASE.. met Proximus... Zelfs met goedkoopste operator Mobile Vikings, dan komen die allemaal met een betere klantenzone.

Ik ben van plan om op dit Klantenforum mijn gedacht te zeggen zoals ik het echt denk en niet alsof ik een werknemer van Oranje zou zijn want dat ben ik niet... Met respect voor andermans mening natuurlijk.

Voor mijn part is er heel veel werk aan. Of nog beter : weggooien en vanaf nul beginnen.

Ik heb het dan wel alleen over het gedeelte voor klanten van mobiele telefonie. Voor de andere producten ben ik geen klant.

 

Highlighted
Leidende sjamaan

@haelewyn  iedereen mag en moet hier zijn eigen gedachten zeggen dat helpt natuurlijk ook naar Orange toe hoe wij het als klant beleven en zien. Ik zelf spreek ook uit eigen mening , ben geen medewerker binnen Orange ben ook gewoon een klant en als het mij niet aanstaat of ik zie het graag anders zeg ik dat ook gewoon. 

Jou mening is nu dat je het graag anders ziet en ja ik ben het ook met je eens dat het ook nog veel anders zou kunnen. Maar ik ben wel tevreden nu en het is al een hele verbetering tegenover de oude klantenzone. Maar er is altijd ruimte voor verbetering dat zeg ik ook niet. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Leidende verkenner

Ik geef je even een voorbeeld van één ding dat ik niet goed vind aan de klantenzone.

Als ik bv de 'tariff check up' mogelijkheid gebruik, of ik klik door op het aanbod dat Orange een beter aanbod heeft voor mij, dan kom ik steevast uit bij een advies om een duurder abonnement te nemen.

Ik heb een abonnement van 20 euro. Ik ga nooit over mijn toegelaten data en SMS + bellen is onbeperkt inbegrepen. Waarom raadt dit systeem me dan altijd een abonnement van 30 euro aan ?
Doelbewust bedrog is het niet, denk ik. Dan moet het een fout zijn van het systeem maar op zich toch onvergeeflijk ?

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze


@patrick2  schreef:

@Totem  , @MustafaY  , @NelsonM ,

Enige tijd geleden ( maand of vier ) heb ik hier een bericht gedaan over de vernieuwde klantenzone die gekoppeld is aan de nieuwe Go tarieven. Hier is de betreffende post wat ik toen gemaakt heb :

https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Vernieuwde-klantenzone-opties-beheren/m-p/49813

Ik heb er toen ook een antwoord op gehad dat er een feedback gestuurd zou worden naar de diensten die daar mee bezig zijn. Tot op heden heb ik nog niks geen verandering gezien en krijg ik wel in de gaten dat veel klanten graag dingen veranderd zouden willen zien. Gaat hier op termijn ook een wijziging in komen? Het zijn vooral veel klanten die willen dat je de voicemail aan of uit kan zetten dat is het voornaamste wat ik hier tegen kom. De andere opties heb ik er zelf bij gezet omdat het mij mogelijk moet zijn om die toch in en uit te schakelen.


Ugh @patrick2,

Hier is het antwoord van de verantwoordelijke.

"We gaan in het laatste kwartaal de UI (User Interface) van de opties bekijken. Dit wil echter niet zeggen dat het aanpassen van alle onderstaande opties mogelijk gaat zijn."

Totem's groetjes,

Totem

Leden met de meeste pluimen