Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-08-24 22h09
Antwoorden: 3 antwoorden
Blijkbaar heeft een medewerker uit Kuurne (Michiel) bij de aankoop van een nieuw telefoontoestel een verzekering toegevoegd aan €12 per maand db dit terwijl we hebben aangegeven dit niet te willen. Wij hebben hier dus geen toestemming voor gegeven... Het is dan ook een grote schok toen we plots de hoge kosten op de rekening zagen verschijnen.
Het ergste is: het lukt ons niet om zelf de verzekering uit te schakelen. De koppigheid van de medewerker zorgt er dus voor dat dit alles tot een erg dure grap uitdraait voor ons...
Hoe kunnen we de verzekering "GSM Insurance" uitschakelen, want via de MyOrange-app is dit helaas (nog niet) mogelijk.
En hoe kunnen we ons geld terugkrijgen voor de betaalde verzekering die wij NIET hebben afgesloten?
@RD2001 goedemorgen,
met zo een bericht neer te poten zal je dat zeker niet likken,
dat is schreeuwen wat jij doet.
Daar gaan wij zeker niet op in.
Bel maar naar nr 5000.
Succes.