annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzekering toegevoegd zonder toestemming

Topic gestart op: 28-08-24 22h09

Antwoorden: 3 antwoorden

RD2001
Aspirant verkenner

Verzekering toegevoegd zonder toestemming

Blijkbaar heeft een medewerker uit Kuurne (Michiel) bij de aankoop van een nieuw telefoontoestel een verzekering toegevoegd aan €12 per maand db dit terwijl we hebben aangegeven dit niet te willen. Wij hebben hier dus geen toestemming voor gegeven... Het is dan ook een grote schok toen we plots de hoge kosten op de rekening zagen verschijnen.

 

Het ergste is: het lukt ons niet om zelf de verzekering uit te schakelen. De koppigheid van de medewerker zorgt er dus voor dat dit alles tot een erg dure grap uitdraait voor ons...

 

Hoe kunnen we de verzekering "GSM Insurance" uitschakelen, want via de MyOrange-app is dit helaas (nog niet) mogelijk.

 

En hoe kunnen we ons geld terugkrijgen voor de betaalde verzekering die wij NIET hebben afgesloten? 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@RD2001 

Klantendienst bellen , succes !! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2 Dat stond er al. 😉

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@RD2001  goedemorgen,

met zo een bericht neer te poten zal je dat zeker niet likken,

dat is schreeuwen wat jij doet.

Daar gaan wij zeker niet op in.

Bel maar naar nr 5000.

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen