annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Topic gestart op: 08-02-18 16h12

Antwoorden: 121 antwoorden

CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Labels (2)
121 ANTWOORDEN 121
alvdn
Gewaardeerd verkenner


Bolleke-Beezeke schreef:

Kloot niet helemaal. De minimum vereiste is android 8.0


staat toch in het officiële persbericht:

Klanten die Visual Voicemail nog niet hebben, kunnen de dienst makkelijk activeren in de My Orange-applicatie op voorwaarde dat hun toestel compatibel is (vanaf iOS 7.0 en Android 8.1).

https://corporate.orange.be/nl/news-medias/visual-voicemail-nu-beschikbaar-voor-orange-klanten-met-e...

0 pluimen
Bolleke-Beezeke
Gewaardeerd verkenner

Nochtans heb ik een honor view 10 met Android 8.0 Oreo patch januari en is visual voicemail actief.

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner


@Bolleke-Beezekeschreef:

Nochtans heb ik een honor view 10 met Android 8.0 Oreo patch januari en is visual voicemail actief.


Heey, Zou je in PM me je telefoonnummer eventueel kunnen doorgeven zodat ik orange kan laten dat het dus wel werkt met Android 8.0? Heb hier een Android One Xiaomi Mi A1 met Android 8.0 waar Visual Voicemail ook zou moeten werken. Echter wil Orange NIETS, maar dan ook niets doen aan het feit dat ik een foutmelding krijg in de app, ook online en dat #129# zelfs niet werkt.

Heb Tempo Giga...

Afgelopen week geprobeerd te activeren via een iPhone. Zelfs daar geraakt het niet geactiveerd en geeft ie dezelfde foutmeldingen als toen ik het probeerde te activeren via Android 8.0

Iemand die me kan verder helpen, want blijkbaar ben ik toch niet de enige met activeerproblemen!

0 pluimen
alvdn
Gewaardeerd verkenner


@Convertedschreef:

Afgelopen week geprobeerd te activeren via een iPhone. Zelfs daar geraakt het niet geactiveerd en geeft ie dezelfde foutmeldingen als toen ik het probeerde te activeren via Android 8.0

Iemand die me kan verder helpen, want blijkbaar ben ik toch niet de enige met activeerproblemen!


Ik heb een iPhone en activeren via de app of klantenzone ook niet gelukt. Ik moest bellen naar de klantendienst en 1 dag later was het actief.

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner


@alvdnschreef:

@Convertedschreef:

Afgelopen week geprobeerd te activeren via een iPhone. Zelfs daar geraakt het niet geactiveerd en geeft ie dezelfde foutmeldingen als toen ik het probeerde te activeren via Android 8.0

Iemand die me kan verder helpen, want blijkbaar ben ik toch niet de enige met activeerproblemen!


Ik heb een iPhone en activeren via de app of klantenzone ook niet gelukt. Ik moest bellen naar de klantendienst en 1 dag later was het actief.


Ok cava. Will do... Nu hebben ze een dossier geopend.

0 pluimen