Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Labels (2)
119 ANTWOORDEN 119
Reservoir_Dog
Aspirant verkenner

Werkt niet. Iphone 12 pro max ios 14.3 dus daar ligt het niet aan.... Staat actief in my orange maar krijg het helemaal niet werkend....

Trouwens, om je gsm in te stellen staan andere gegevens tov hetgeen de sim ophaalt..... Waarom is dit?

APN iphone.mobistar en als je de stappenplan volgt op deze site staat er mworld.be.... De welke is nu de juiste? (instellingen voor internet)

0 pluimen
AU3
Ervaren verkenner

Ik vind de weg niet om deze te activeren

0 pluimen
Cdt24801
Leidende sjamaan

@AU3 

Indien uw toestel compatibel is met Visual VoiceMail dan is dat een optie die je moet aanzetten in uw klantenzone op de PC. In de app op uw foon kan het ook. Onder de hoofding: opties beheren.

Indien je het daar niet kan vinden om het simpelweg op "aan" te zetten, dan kan je best eens het webcare team via messenger op twitetr contacteren. Die lunnen dat dan grondig nakijken en een deftig antwoord geven.

Een geactiveerd in uw klantenzone zal het vanzelf ook gaan werken op uw foon.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day

@AU3 

Hier screenshots van de app op mijn foon en de klantenzone op mijn PC:

Screenshot_20201120-010012_My Orange.jpg

VVM.JPG

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen