Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Ancien chaman
Ancien chaman

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Labels (2)
105 ANTWOORDEN 105
Highlighted
Ervaren verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

juist gekeken op mijn gsm met 'my orange app' en daar kan ik het niet terugvinden. Heb herlaadkaart met Tempo Giga. Is dit juist?

Highlighted
Ervaren verkenner

Ook niets te zien

Aangezien de App alweer 2 dagen kuren heeft kan ik dit niet nagaanAangezien de App alweer 2 dagen kuren heeft kan ik dit niet nagaan

 Heropstarten heeft geen effect!

Maar wanneer het wel werkt zag ik nog Nooit deze optie staan! Wetende dat het automatisch voorhanden zou zijnvoor alle klanten (Ik ben abonnement klant)zou het op z'n minst eenvoudfig terug te vinden moeten zijn!

0 pluimen
Highlighted
Ancien chaman
Ancien chaman

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?


alain_c schreef:

juist gekeken op mijn gsm met 'my orange app' en daar kan ik het niet terugvinden. Heb herlaadkaart met Tempo Giga. Is dit juist?


Hallo @alain_c, hallo @Droopy_Kat!

Het werkt ook met Tempo Giga!
Normaal is de optie via het menu van je app bereikbaar in "tariefplan en opties".
Als je het niet vindt, misschien eerst kijken of je de laatste versie van de app hebt?

Intussen, kan je Visual Voicemail ook via de Klantenzone van onze website (ook bereikbaar via je smartphone 😉 ) activeren.
 
Candice
Highlighted
Ervaren verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

klopt herlaadkaart tempo giga. Is het mogelijk dat het enkel maar voor iphone gaat?

Highlighted
Ervaren verkenner

Visual Voicemail.. ??!!@??? Waar in de App??


CandiceV schreef:

alain_c schreef:

juist gekeken op mijn gsm met 'my orange app' en daar kan ik het niet terugvinden. Heb herlaadkaart met Tempo Giga. Is dit juist?


Hallo @alain_c, hallo @Droopy_Kat!

Het werkt ook met Tempo Giga!
Normaal is de optie via het menu van je app bereikbaar in "tariefplan en opties".
Als je het niet vindt, misschien eerst kijken of je de laatste versie van de app hebt?

Intussen, kan je Visual Voicemail ook via de Klantenzone van onze website (ook bereikbaar via je smartphone 😉 ) activeren.
 
Candice

Vandaag werkt de app wel mee

Heb hem naar aanleiding van je bericht er eens afgegooid en terug opgezet aangezien er GEEN update voorhanden was

Dit krijg ik te zien:Screenshot_20180212-161250.png

 

Screenshot_20180212-161257.png

 

Screenshot_20180212-161301.png

 

Highlighted
Ervaren verkenner

Re: Visual Voicemail.. via klantenzone..

Tja vorige dagen een niet werkende App

Nu de site die niet mee wil werkenAlweer geen succes bij inloggenAlweer geen succes bij inloggen

 

 

 

Er is nog veel werk aan de winkel bij Orange aangezien ze nogal vaak technische problemen ondervinden 

Highlighted
Ervaren verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Visual Voicemail kunnen inschakelen via 'klantenzone'. Maar hoelang duurt het nu wanneer het werkt?

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner

Visual Voicemail.. via klantenzone..

Screenshot_20180213-135741.png

 

Vandaag werkt de klantenzone wel weer en zie ik ook de keuze mogelijkheid staan onder topic  Oproepen.

Via de my Orange App  is het nog steeds niet te vinden.

Highlighted
Ervaren verkenner

Re: Visual Voicemail.. via klantenzone..

Klopt, staat er op. Maar ik heb het gisteren in werking gesteld via klantenzone. Maar de functie werkt nog steeds niet op GSM.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen