Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Labels (2)
105 ANTWOORDEN 105
Highlighted
Ervaren verkenner


@Cdt24801  schreef:

@Converted  schreef:
... knip ...

 

@JohanB200 dan? Dat leek toch een medewerker. Plots ook niets mee... 
...knip ...

Dit is een forum van, door en voor klanten. De enkele Orange medewerkers die hier zijn hebben als taak om alles in goede banen te leiden. Er zijn ook enkele zeldzame uitzonderingen, en dat zijn dan Orange medewerkers die hier posten vanuit hun hoedanigheid als klant.

Maar alle Orange medewerkers hebben een oranje logo bij hun naam omdat de regel is dat deze mensen herkenbaar moeten zijn. Voor @JohanB200  is dat duidelijk niet het geval ...


Begrijp ik volledig. Maar dan vind ik dat ze dan ook geen statements moeten maken hieromtrent van we zijn ermee bezig. Wil toch zeggen dat het doorgegeven wordt. Dan hadden ze maar moeten zeggen, bel de klantendienst.

Nu wordt ik hier gewoon aan het lijntje gehouden.

Wat is het nut van een klantenforum (dat ze dan nog vernieuwen ook) om vervolgens de hoofdadmin er van af te halen? Begrijp ik niet juist...

Maar ja, zal wel de werkwijze zijn bij Orange zeker?

@Totem 

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

@Cdt24801  schreef:
@Converted  schreef:
... knip ...

 

@JohanB200  dan? Dat leek toch een medewerker. Plots ook niets mee... 
...knip ...

Dit is een forum van, door en voor klanten. De enkele Orange medewerkers die hier zijn hebben als taak om alles in goede banen te leiden. Er zijn ook enkele zeldzame uitzonderingen, en dat zijn dan Orange medewerkers die hier posten vanuit hun hoedanigheid als klant.

Maar alle Orange medewerkers hebben een oranje logo bij hun naam omdat de regel is dat deze mensen herkenbaar moeten zijn. Voor @JohanB200  is dat duidelijk niet het geval ...

Begrijp ik volledig. Maar dan vind ik dat ze dan ook geen statements moeten maken hieromtrent van we zijn ermee bezig. Wil toch zeggen dat het doorgegeven wordt. Dan hadden ze maar moeten zeggen, bel de klantendienst.

Nu wordt ik hier gewoon aan het lijntje gehouden.

Wat is het nut van een klantenforum (dat ze dan nog vernieuwen ook) om vervolgens de hoofdadmin er van af te halen? Begrijp ik niet juist...

Maar ja, zal wel de werkwijze zijn bij Orange zeker?

@Totem 

Ugh @Converted,

Totem biedt zijn excuses aan voor het lange tijd zonder nieuws te geven. Er zijn inderdaad sommige veranderingen gebeurd deze laatste tijden. Maar je hoffdshjaman vergeet je niet!

Wat betreft je vraag omtrent de Visual Voicemail heb ik inderdaad een antwoord gegeven 3 maanden geleden. In termen van processen en van innovatie is het niet zo lang 😕

Onze teams werken eraan en doen hun best om deze technologie zo rap mogelijk aan te bieden. Jammer genoeg is er geen mogelijkheid om een preciese datum te geven aangezien het veel processen in beslag neemt, veel partners zijn hieraan ook gelinkt.

Totem's zonnegroeten.

Totem 

0 pluimen
Highlighted
Ervaren verkenner


@Totem  schreef:
@Cdt24801  schreef:
@Converted  schreef:
... knip ...

 

@JohanB200  dan? Dat leek toch een medewerker. Plots ook niets mee... 
...knip ...

Dit is een forum van, door en voor klanten. De enkele Orange medewerkers die hier zijn hebben als taak om alles in goede banen te leiden. Er zijn ook enkele zeldzame uitzonderingen, en dat zijn dan Orange medewerkers die hier posten vanuit hun hoedanigheid als klant.

Maar alle Orange medewerkers hebben een oranje logo bij hun naam omdat de regel is dat deze mensen herkenbaar moeten zijn. Voor @JohanB200  is dat duidelijk niet het geval ...

Begrijp ik volledig. Maar dan vind ik dat ze dan ook geen statements moeten maken hieromtrent van we zijn ermee bezig. Wil toch zeggen dat het doorgegeven wordt. Dan hadden ze maar moeten zeggen, bel de klantendienst.

Nu wordt ik hier gewoon aan het lijntje gehouden.

Wat is het nut van een klantenforum (dat ze dan nog vernieuwen ook) om vervolgens de hoofdadmin er van af te halen? Begrijp ik niet juist...

Maar ja, zal wel de werkwijze zijn bij Orange zeker?

@Totem 

Ugh @Converted,

Totem biedt zijn excuses aan voor het lange tijd zonder nieuws te geven. Er zijn inderdaad sommige veranderingen gebeurd deze laatste tijden. Maar je hoffdshjaman vergeet je niet!

Wat betreft je vraag omtrent de Visual Voicemail heb ik inderdaad een antwoord gegeven 3 maanden geleden. In termen van processen en van innovatie is het niet zo lang 😕

Onze teams werken eraan en doen hun best om deze technologie zo rap mogelijk aan te bieden. Jammer genoeg is er geen mogelijkheid om een preciese datum te geven aangezien het veel processen in beslag neemt, veel partners zijn hieraan ook gelinkt.

Totem's zonnegroeten.

Totem 


@Totem Je gaat me toch niet zeggen dat het een jaar gaar duren e? Ik bedoel, dan spreekt je productpagina alles tegen. Daar staat letterlijk dat het werkt op elke android phone vanaf android 8.1

Dit is dan een complete leugen e... Zie u eigen voorwaarden in bijlage.

Is het nu echt zo moeilijk om dit voicemail profiel door te sturen naar Nokia in dit geval zodat zij dit via OTA kunnen doorsturen naar hun gebruikers. Ik zie niet in wie anders dit proces tegenhoudt dan alleen maar jullie...

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem  schreef:
@Cdt24801  schreef:
@Converted  schreef:
... knip ...

 

@JohanB200  dan? Dat leek toch een medewerker. Plots ook niets mee... 
...knip ...

Dit is een forum van, door en voor klanten. De enkele Orange medewerkers die hier zijn hebben als taak om alles in goede banen te leiden. Er zijn ook enkele zeldzame uitzonderingen, en dat zijn dan Orange medewerkers die hier posten vanuit hun hoedanigheid als klant.

Maar alle Orange medewerkers hebben een oranje logo bij hun naam omdat de regel is dat deze mensen herkenbaar moeten zijn. Voor @JohanB200  is dat duidelijk niet het geval ...

Begrijp ik volledig. Maar dan vind ik dat ze dan ook geen statements moeten maken hieromtrent van we zijn ermee bezig. Wil toch zeggen dat het doorgegeven wordt. Dan hadden ze maar moeten zeggen, bel de klantendienst.

Nu wordt ik hier gewoon aan het lijntje gehouden.

Wat is het nut van een klantenforum (dat ze dan nog vernieuwen ook) om vervolgens de hoofdadmin er van af te halen? Begrijp ik niet juist...

Maar ja, zal wel de werkwijze zijn bij Orange zeker?

@Totem 

Ugh @Converted,

Totem biedt zijn excuses aan voor het lange tijd zonder nieuws te geven. Er zijn inderdaad sommige veranderingen gebeurd deze laatste tijden. Maar je hoffdshjaman vergeet je niet!

Wat betreft je vraag omtrent de Visual Voicemail heb ik inderdaad een antwoord gegeven 3 maanden geleden. In termen van processen en van innovatie is het niet zo lang 😕

Onze teams werken eraan en doen hun best om deze technologie zo rap mogelijk aan te bieden. Jammer genoeg is er geen mogelijkheid om een preciese datum te geven aangezien het veel processen in beslag neemt, veel partners zijn hieraan ook gelinkt.

Totem's zonnegroeten.

Totem 

@Totem Je gaat me toch niet zeggen dat het een jaar gaar duren e? Ik bedoel, dan spreekt je productpagina alles tegen. Daar staat letterlijk dat het werkt op elke android phone vanaf android 8.1

Dit is dan een complete leugen e... Zie u eigen voorwaarden in bijlage.

Is het nu echt zo moeilijk om dit voicemail profiel door te sturen naar Nokia in dit geval zodat zij dit via OTA kunnen doorsturen naar hun gebruikers. Ik zie niet in wie anders dit proces tegenhoudt dan alleen maar jullie...

Ugh @Converted,

Jammer genoeg, kan ik je geen preciese datum geven. Wat je wel moet weten over de Visual voicemail via Nokia is dat niet alle toestellen zijn ingesteld om de Orange Visual Voicemail te activeren. Hierdoor werkt onze team samen met Nokia om een update te kunnen lanceren die Visual Voicemail aanbiedt.

Maar dit neemt tijd en neemt veel processen in beslag. Onze teams doen hun best en vragen een beetje geduld hiervoor.

Totem's Zonnegroeten,

Totem 

0 pluimen
Highlighted
Aspirant scout

Yes! Super handig

Highlighted
Leidende sjamaan


@Charlo1  schreef:

Yes! Super handig


Inderdaad, indien je een compatibele foon hebt is het super handig, dat klopt !!

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen