Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Labels (2)
119 ANTWOORDEN 119
Gewaardeerd verkenner

In de app staat; kijk de tutorial hier. Ik zie geen tutorial? Kan iemand mij helpen? 

0 pluimen
Leidende sjamaan


@ElsFra  schreef:

In de app staat; kijk de tutorial hier. Ik zie geen tutorial? Kan iemand mij helpen? 


Over welke app heb je het juist? Waarover wil je graag meer uitleg?

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Ik kan nergens vinden waar ik deze kan installeren. Heb samsung galaxy A71

0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Ik vind de weg niet om deze te activeren

0 pluimen
Leidende sjamaan

@AU3 

Indien uw toestel compatibel is met Visual VoiceMail dan is dat een optie die je moet aanzetten in uw klantenzone op de PC. In de app op uw foon kan het ook. Onder de hoofding: opties beheren.

Indien je het daar niet kan vinden om het simpelweg op "aan" te zetten, dan kan je best eens het webcare team via messenger op twitetr contacteren. Die lunnen dat dan grondig nakijken en een deftig antwoord geven.

Een geactiveerd in uw klantenzone zal het vanzelf ook gaan werken op uw foon.

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Leidende sjamaan

@AU3 

Hier screenshots van de app op mijn foon en de klantenzone op mijn PC:

Screenshot_20201120-010012_My Orange.jpg

VVM.JPG

 

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Aspirant verkenner

Werkt niet. Iphone 12 pro max ios 14.3 dus daar ligt het niet aan.... Staat actief in my orange maar krijg het helemaal niet werkend....

Trouwens, om je gsm in te stellen staan andere gegevens tov hetgeen de sim ophaalt..... Waarom is dit?

APN iphone.mobistar en als je de stappenplan volgt op deze site staat er mworld.be.... De welke is nu de juiste? (instellingen voor internet)

0 pluimen
Ervaren verkenner

Dank voor het delen van uw scherm. Bij mij staat dit ook actief en toch werkt het niet. Ik werk met een Pocophone F1 en heb Android 10. Het kan, zoals gezegd, wel aan het toestel liggen, maar toch blijft het frappant, want dit toestel is goed twee jaar op de markt (22 augustus 2018) en zoals je merkt aan het besturingssysteem krijg ik tot op heden nog steeds de laatste nieuwe updates van Android. Nu, je kan bij Orange bellen naar een rechtsreeks nummer om je boodschap te horen, zonder verdere voorkeurselecties. Het zou natuurlijk nog net iets leuker zijn als het zou werken met bestanden die ik zonder inbellen kan afspelen, maar ik ben hier ook al blij mee... Fijn eindejaar allen!

0 pluimen
Aspirant verkenner

Tja ik ben hier niet blij mee, als ze het adverteren dan moet je het kunnen gebruiken.

Bon, hier krijg ik geen hulp, als je orange belt krijg je ook geen hulp, via twitter ook niet.

Tijd om elders te gaan kijken, misschien proximus?

0 pluimen
Leidende sjamaan


@Reservoir_Dog  schreef:

... knip ...

Bon, hier krijg ik geen hulp, als je orange belt krijg je ook geen hulp, via twitter ook niet.

.. knip ....


Dat is niet echt fair hé. Wij zijn hier ook maar allemaal gewone klanten en helpen zoveel als we kunnen door onze kennis en ervaring te delen. Wij zijn geen Orange medewerkers en kunnen bijgevolg niet in individuele dossiers tussenkomen. Tribe is noch de klantendienst noch de helpdesk van Orange.

Meer dan u tonen hoe wij het gedaan hebben en waar je de settings kan vinden kunnen wij ook niet doen, nietwaar ...

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen