annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Topic gestart op: 08-02-18 16h12

Antwoorden: 121 antwoorden

CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Labels (2)
121 ANTWOORDEN 121
Cdt24801
Wijze
Wijze

@AU3 

Indien uw toestel compatibel is met Visual VoiceMail dan is dat een optie die je moet aanzetten in uw klantenzone op de PC. In de app op uw foon kan het ook. Onder de hoofding: opties beheren.

Indien je het daar niet kan vinden om het simpelweg op "aan" te zetten, dan kan je best eens het webcare team via messenger op twitetr contacteren. Die lunnen dat dan grondig nakijken en een deftig antwoord geven.

Een geactiveerd in uw klantenzone zal het vanzelf ook gaan werken op uw foon.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@AU3 

Hier screenshots van de app op mijn foon en de klantenzone op mijn PC:

Screenshot_20201120-010012_My Orange.jpg

VVM.JPG

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


JeanLoyens
Ervaren verkenner

Dank voor het delen van uw scherm. Bij mij staat dit ook actief en toch werkt het niet. Ik werk met een Pocophone F1 en heb Android 10. Het kan, zoals gezegd, wel aan het toestel liggen, maar toch blijft het frappant, want dit toestel is goed twee jaar op de markt (22 augustus 2018) en zoals je merkt aan het besturingssysteem krijg ik tot op heden nog steeds de laatste nieuwe updates van Android. Nu, je kan bij Orange bellen naar een rechtsreeks nummer om je boodschap te horen, zonder verdere voorkeurselecties. Het zou natuurlijk nog net iets leuker zijn als het zou werken met bestanden die ik zonder inbellen kan afspelen, maar ik ben hier ook al blij mee... Fijn eindejaar allen!

0 pluimen
Reservoir_Dog
Aspirant verkenner

Tja ik ben hier niet blij mee, als ze het adverteren dan moet je het kunnen gebruiken.

Bon, hier krijg ik geen hulp, als je orange belt krijg je ook geen hulp, via twitter ook niet.

Tijd om elders te gaan kijken, misschien proximus?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Reservoir_Dog  schreef:

... knip ...

Bon, hier krijg ik geen hulp, als je orange belt krijg je ook geen hulp, via twitter ook niet.

.. knip ....


Dat is niet echt fair hé. Wij zijn hier ook maar allemaal gewone klanten en helpen zoveel als we kunnen door onze kennis en ervaring te delen. Wij zijn geen Orange medewerkers en kunnen bijgevolg niet in individuele dossiers tussenkomen. Tribe is noch de klantendienst noch de helpdesk van Orange.

Meer dan u tonen hoe wij het gedaan hebben en waar je de settings kan vinden kunnen wij ook niet doen, nietwaar ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen