Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Converted
Ervaren verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?


@Cdt24801schreef:

Is @Converted tegen zichzelf aan het praten? Ik kan kop nog staart krijgen aan de logica in de vier bovenstaande posts... Gefrustreerde man

Of zijn er andere posts tussenin geweest die intussen om een of andere reden verwijderd zijn?


Sorry, was de quoteknop vergeten in te drukken. Dom van me.

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?


@CandiceVschreef:

Hallo @promenade, @alain_c en @Droopy_Kat!

Ik heb al jullie vragen verzameld en ben op zoek gegaan naar een in-house specialist ! Dankzij jullie heb ik een nieuwe collega ontmoet en veel bijgeleerd! Smiley Vrolijk

Dus...

- Visual Voicemail is direct in het besturingssysteem van de smartphones geïntegreerd, maar nog niet op alle versies van alle besturingssystemen.

- De My Orange App spoort automatisch op of je smartphone Visual Voicemail toestaat. Dus, als je de optie niet ziet kan je Visual Voicemail niet installeren. Smiley Verdrietig

- Je kan het soms toch in je klantenzone zien, maar het is je smartphone die beslist of je het kan gebruiken of niet.

- Wat Android betreft is Visual Voicemail al op de 8.0 versie beschikbaar maar niet bij alle merken. Opnieuw, de beste manier om dit te weten is in de app te kijken of Visual Voicemail beschikbaar is of niet.

Voilà, ik hoop dat het helpt! Smiley Vrolijk

Candice


Bij mij is het dus beschikbaar in de app alsook online in de Klantenzone. Maar jullie klantendienst wil dus niets doen aan de foutmeldingen die ik krijg! Zij steken het op dat ik Android 8.1 moet hebben en niet Android 8.0. Maar zoals je zegt, weet de app en online dat ik een telefoon heb die dus wel werkt met Visual Voicemail! Toestel is een Xiaomi Mi A1 (Android One, met Android 8.0) EN de optie Visual Voicemail is beschikbaar in de app en online.

Kan jij intern via PM met men telefoonnummer het probleem opsporen waarom Visual Voicemail niet actief geraakt hier? Thanks

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

Re: Visual Voicemail.. ??!!@??? Waar in de App??


@Bolleke-Beezekeschreef:

Nochtans heb ik een honor view 10 met Android 8.0 Oreo patch januari en is visual voicemail actief.


Heey, Zou je in PM me je telefoonnummer eventueel kunnen doorgeven zodat ik orange kan laten dat het dus wel werkt met Android 8.0? Heb hier een Android One Xiaomi Mi A1 met Android 8.0 waar Visual Voicemail ook zou moeten werken. Echter wil Orange NIETS, maar dan ook niets doen aan het feit dat ik een foutmelding krijg in de app, ook online en dat #129# zelfs niet werkt.

Heb Tempo Giga...

Afgelopen week geprobeerd te activeren via een iPhone. Zelfs daar geraakt het niet geactiveerd en geeft ie dezelfde foutmeldingen als toen ik het probeerde te activeren via Android 8.0

Iemand die me kan verder helpen, want blijkbaar ben ik toch niet de enige met activeerproblemen!

0 pluimen
alvdn
Gewaardeerd verkenner

Re: Visual Voicemail.. ??!!@??? Waar in de App??


@Convertedschreef:

Afgelopen week geprobeerd te activeren via een iPhone. Zelfs daar geraakt het niet geactiveerd en geeft ie dezelfde foutmeldingen als toen ik het probeerde te activeren via Android 8.0

Iemand die me kan verder helpen, want blijkbaar ben ik toch niet de enige met activeerproblemen!


Ik heb een iPhone en activeren via de app of klantenzone ook niet gelukt. Ik moest bellen naar de klantendienst en 1 dag later was het actief.

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

Re: Visual Voicemail.. ??!!@??? Waar in de App??


@alvdnschreef:

@Convertedschreef:

Afgelopen week geprobeerd te activeren via een iPhone. Zelfs daar geraakt het niet geactiveerd en geeft ie dezelfde foutmeldingen als toen ik het probeerde te activeren via Android 8.0

Iemand die me kan verder helpen, want blijkbaar ben ik toch niet de enige met activeerproblemen!


Ik heb een iPhone en activeren via de app of klantenzone ook niet gelukt. Ik moest bellen naar de klantendienst en 1 dag later was het actief.


Ok cava. Will do... Nu hebben ze een dossier geopend.

0 pluimen
Cdt24801
Gewaardeerde sjamaan

Re: Visual Voicemail.. ??!!@??? Waar in de App??

OK @Converted, nu kan ik volgen Smiley Vrolijk

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

Re: Visual Voicemail.. ??!!@??? Waar in de App??


@Cdt24801schreef:

OK @Converted, nu kan ik volgen Smiley Vrolijk


Nu is het nog te bedoeling dat ze mij hier kunnen verderhelpen e...

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?


@yvodulaing2schreef:

Android 8.1, nodig blijkbaar. Bij mij (denk ik) daar het probleem


Werkt het bij jouw al? Nu geven ze de schuld bij mij dat ik android 8.1 moet hebben. En als het dan nog niet werkt, moet ik de fabrikant (Xiaomi) of Google maar contacteren. Orange, doe hier iets aan!

0 pluimen
JohanB200
Gewaardeerd verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Visual voicemail Android werkt enkel met ingebouwde VVM, dus via telefoon settings, niet met externe applicaties. Aan de hand van je telefoonnummer kan de klantedienst zien of al de settings op het voicemail netwerk van Orange juist staan om te kunnen genieten van VVM.

0 pluimen
Cdt24801
Gewaardeerde sjamaan

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Zoals ik reeds eerder zei, als VVM enkel op android 8.1 werkt is dat zeer klantonvriendelijk van Orange, want tot hiertoe heeft slechts 1,1 % van de android gebruikers deze laatste nieuwe versie.

Of zijn mss enkel de Apple gebruikers gewenste klanten?

Welk normaal bedrijf haalt het in zijn hoofd om iets uit te brengen waar slechts 1,1 % van zijn klanten van kan genieten?

Ikzelf heb versie 7.0 wat al niet slecht is, en zonder mogelijkheid om nog up te graden, terwijl mijn A3 nog geen twee jaar oud is ....

Voor dit topic krijgt Orange van mij zeer slechte punten .... Man BoosGefrustreerde manMan Verdrietig

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen