annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

(Visual) Voicemail activeren

Topic gestart op: 28-03-22 22h08

Antwoorden: 6 antwoorden

RobS707
Gewaardeerd verkenner

(Visual) Voicemail activeren

Ik heb een iPhone SE (2020) en een Orange Go-abonnement.
Zelfs na het bezoeken van 2 Orange-winkels en het bellen van 5000 voor hulp krijg ik zowel Voicemail (VM) als Visual Voicemail (VVM) niet aan de gang. Ik ontvang voicemail als sms met een te bellen nummer.

Op mijn oude iPhone kon ik voicemails ontvangen als visuele VM's en dit was supereenvoudig. Vandaag kreeg ik "voicemail niet beschikbaar" als antwoord - egh!

Heeft iemand anders dit probleem en nog beter, heeft iemand een oplossing? (Ja, de VVM-optie is "aan" en de instructies op de Orange-website helpen/werken niet.)

Met dank . . .

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Converted007
Ervaren verkenner


@RobS707  schreef:

Ik heb een iPhone SE (2020) en een Orange Go-abonnement.
Zelfs na het bezoeken van 2 Orange-winkels en het bellen van 5000 voor hulp krijg ik zowel Voicemail (VM) als Visual Voicemail (VVM) niet aan de gang. Ik ontvang voicemail als sms met een te bellen nummer.

Op mijn oude iPhone kon ik voicemails ontvangen als visuele VM's en dit was supereenvoudig. Vandaag kreeg ik "voicemail niet beschikbaar" als antwoord - egh!

Heeft iemand anders dit probleem en nog beter, heeft iemand een oplossing? (Ja, de VVM-optie is "aan" en de instructies op de Orange-website helpen/werken niet.)

Met dank . . .


Onmiddellijk ofwel bellen naar 5000, ofwel via hun facebook pagina hun een bericht sturen. Ik had hetzelfde probleem.

Is uiteindelijk wel opgelost, maar wat een proces dat geweest is...

Goeie raad: moest het na je klacht aan de klantendienst niet zijn opgelost, dan best een klacht formuleren naar de ombudsdienst voor telecommunicatie.

RobS707
Gewaardeerd verkenner

Hello Converted007, bedankt voor je antwoord.
Herinner je je de cruciale stap die ervoor zorgde dat (Visual)Voicemail werkte?
Josette heeft gelijk als ze zegt "controleer de iPhone-instellingen" - maar er zijn er zoooo veel!

Weet iemand hoe je een probleem escaleert naar een hoger serviceniveau? (Escaleren naar de ombudsman lijkt me wat extreem!)

 

Converted007
Ervaren verkenner

@RobS707 via facebook proberen om dit voorbij eerste lijn te krijgen. Is me uiteindelijk wel gelukt.

En je bent zeker dat je de optie hebt aangezet in de my Orange app?

Qua instellingen in de iPhone, moet je kijken naar Instellingen, mobiel netwerk, mobieledatanetwerk en dan onder visual voicemail kijken of bij apn mms.be staat ingevuld. Is dat allemaal zo, dan best eens via facebook contact opnemen, want dan is er achterliggend iets niet ok.

Ombudsdienst is idd als het zoals bij mij niet opgelost raakt.

Josette
Wijze
Wijze

@RobS707 goedemorgen,

misschien kan deze tip he verder helpen.

Klik op het blauwe woordje. Succes.

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen