Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-03-22 22h08
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik heb een iPhone SE (2020) en een Orange Go-abonnement.
Zelfs na het bezoeken van 2 Orange-winkels en het bellen van 5000 voor hulp krijg ik zowel Voicemail (VM) als Visual Voicemail (VVM) niet aan de gang. Ik ontvang voicemail als sms met een te bellen nummer.
Op mijn oude iPhone kon ik voicemails ontvangen als visuele VM's en dit was supereenvoudig. Vandaag kreeg ik "voicemail niet beschikbaar" als antwoord - egh!
Heeft iemand anders dit probleem en nog beter, heeft iemand een oplossing? (Ja, de VVM-optie is "aan" en de instructies op de Orange-website helpen/werken niet.)
Met dank . . .
@RobS707 schreef:Ik heb een iPhone SE (2020) en een Orange Go-abonnement.
Zelfs na het bezoeken van 2 Orange-winkels en het bellen van 5000 voor hulp krijg ik zowel Voicemail (VM) als Visual Voicemail (VVM) niet aan de gang. Ik ontvang voicemail als sms met een te bellen nummer.Op mijn oude iPhone kon ik voicemails ontvangen als visuele VM's en dit was supereenvoudig. Vandaag kreeg ik "voicemail niet beschikbaar" als antwoord - egh!
Heeft iemand anders dit probleem en nog beter, heeft iemand een oplossing? (Ja, de VVM-optie is "aan" en de instructies op de Orange-website helpen/werken niet.)
Met dank . . .
Onmiddellijk ofwel bellen naar 5000, ofwel via hun facebook pagina hun een bericht sturen. Ik had hetzelfde probleem.
Is uiteindelijk wel opgelost, maar wat een proces dat geweest is...
Goeie raad: moest het na je klacht aan de klantendienst niet zijn opgelost, dan best een klacht formuleren naar de ombudsdienst voor telecommunicatie.
Hello Converted007, bedankt voor je antwoord.
Herinner je je de cruciale stap die ervoor zorgde dat (Visual)Voicemail werkte?
Josette heeft gelijk als ze zegt "controleer de iPhone-instellingen" - maar er zijn er zoooo veel!
Weet iemand hoe je een probleem escaleert naar een hoger serviceniveau? (Escaleren naar de ombudsman lijkt me wat extreem!)
@RobS707 via facebook proberen om dit voorbij eerste lijn te krijgen. Is me uiteindelijk wel gelukt.
En je bent zeker dat je de optie hebt aangezet in de my Orange app?
Qua instellingen in de iPhone, moet je kijken naar Instellingen, mobiel netwerk, mobieledatanetwerk en dan onder visual voicemail kijken of bij apn mms.be staat ingevuld. Is dat allemaal zo, dan best eens via facebook contact opnemen, want dan is er achterliggend iets niet ok.
Ombudsdienst is idd als het zoals bij mij niet opgelost raakt.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |