annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail iPhone werkt niet [iOS]

Topic gestart op: 18-05-24 18h11

Antwoorden: 8 antwoorden

LighScan
Gewaardeerd verkenner

Visual Voicemail iPhone werkt niet [iOS]

OPGELOST

Ik krijg al jaren de optie Visual Voicemail voor iPhone niet aan de praat. De eerste jaren dacht ik dat het mogelijks aan mijn iPhone 8 kon liggen, maar sinds dit jaar heb ik een iPhone 14 Pro. Dat zou dus geen probleem mogen geven.

Ik heb al verschillende malen de optie VVM voor iPhone geactiveerd in Mijn Orange. Ook al enkele keren gedeactiveerd en paar weken later terug geactiveerd in de hoop dat... Maar tevergeefs.

Ajb niet doorverwijzen naar dit stappenplan, want dit heb ik doorheen de jaren (al sinds ze de optie zijn gaan aanbieden) meermaals proberen uit te voeren.

Wat heb ik nog geprobeerd?

  • iPhone voor vier uren volledig uitgeschakeld gelaten
  • netwerkinstelling gecontroleerd + ook al enkele malen gereset
  • de gewone voicemailinstellingen gebeld, maar daar is geen enkele optie met verwijzing tot visual voicemail

Ik heb geen abonnement, ik ben een Orange Tempo Giga (herlaadkaart) klant. Ook dit zou geen probleem mogen geven, want ze stellen deze optie ook beschikbaar voor herlaadkaarten.

 

Hierbij enkele screenshots:

Mijn Orange instellingen: opties beheren (VVM geactiveerd)

iPhone: Mobiel internet instellingen

iPhone: netwerkinstellingen

iPhone: telefoon.app: voicemail

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Converted007
Ervaren verkenner


@LighScan  schreef:

Man man man, als klant zou je jezelf bijna ophangen om niet met die "klantendienst" te moeten handelen. We zijn ondertussen een maand verder en ik sta nog geen stap verder.


Ombudsdienst telecom inschakelen. Heb ik ook moeten doen met een ander issue dat maar niet opgelost geraakte...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Converted007
Ervaren verkenner


@LighScan  schreef:

@Cdt24801Nee, voor iOS is er geen specifieke app. Het zou volledig 'native' moeten werken.


Zoals ik al zei, blijven het probleem doorgeven. Heeft iets met jouw specifieke nummer te maken en je 4G/voicemail profiel (dit moet nagekeken of gereset worden). Dan pas ga je het werkend krijgen.

Op dit forum zit enkel een moderator, geen personeelsleden...

Converted007
Ervaren verkenner


@LighScan  schreef:

Ik krijg al jaren de optie Visual Voicemail voor iPhone niet aan de praat. De eerste jaren dacht ik dat het mogelijks aan mijn iPhone 8 kon liggen, maar sinds dit jaar heb ik een iPhone 14 Pro. Dat zou dus geen probleem mogen geven.

Ik heb al verschillende malen de optie VVM voor iPhone geactiveerd in Mijn Orange. Ook al enkele keren gedeactiveerd en paar weken later terug geactiveerd in de hoop dat... Maar tevergeefs.

Ajb niet doorverwijzen naar dit stappenplan, want dit heb ik doorheen de jaren (al sinds ze de optie zijn gaan aanbieden) meermaals proberen uit te voeren.

Wat heb ik nog geprobeerd?

  • iPhone voor vier uren volledig uitgeschakeld gelaten
  • netwerkinstelling gecontroleerd + ook al enkele malen gereset
  • de gewone voicemailinstellingen gebeld, maar daar is geen enkele optie met verwijzing tot visual voicemail

Ik heb geen abonnement, ik ben een Orange Tempo Giga (herlaadkaart) klant. Ook dit zou geen probleem mogen geven, want ze stellen deze optie ook beschikbaar voor herlaadkaarten.

 

Hierbij enkele screenshots:

Mijn Orange instellingen: opties beheren (VVM geactiveerd)

iPhone: Mobiel internet instellingen

iPhone: netwerkinstellingen

iPhone: telefoon.app: voicemail


Heb dit issue ook eens gehad. Blijven hameren om dit probleem door te zetten naar 2nd line die dit dan kunnen doorzetten naar de technische backoffice. Enige mogelijkheid om het opgelost te krijgen...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb geen Apple maar een Samsung. Dus ik weet niet of er een equivalente app is, maar ik heb de "Orange Phone" app ipv de standaard phone app van Android. Meestal werkt dat wel.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cowboy_Henk
Aspirant verkenner

Ik heb een Google Pixel 8 en ook Tempo Giga. Ik heb dus een zeer recente gsm en Visual Voicemail werkt ook niet bij mij

Ik heb op je aanraden Orange Telefoon app geïnstalleerd en dan nog werkt het niet. 

Als ik in instellingen kijk dan zie ik dat mijn mobiel aanbod niet in aanmerking komt?

Dus toch niet compatibel met Tempo Giga?

1000016538.png

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen