annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn Producten: foutmelding

Topic gestart op: 21-06-24 15h47

Antwoorden: 2 antwoorden

Jori
Gewaardeerd verkenner

Mijn Producten: foutmelding

Hallo, ik krijg al geruime tijd (weken?) een foutmelding als ik naar de Mijn Producten pagina navigeer in de Klantenzone (https://e-services.orange.be/nl/subscriptions) Heeft er nog iemand last van toevallig?

 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Jori
Gewaardeerd verkenner

Beste Josette, dankuwel voor de snelle en goede feedback. Je voorstel voor de app werkte inderdaad, het probleem bleef evenwel op de website zèlf, maar dat was na het weekend opgelost. Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik in een overdrachtsfase zat (wat wellicht ook meespeelde), en waarschijnlijk heeft de update die Orange heeft doorgevoerd van zaterdag op zondag ook soelaas gebracht.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Jori goedemiddag,

ik krijg ook steeds foutmeldingen in de klantenzone.

Dan moet ik zelfs mijn laptop opnieuw opstarten.

Dat is al doorgegeven geweest.

Maar wanneer dat opgelost is géén idee.

Als je met de app werkt verwijder die dan eens via instellingen - apps.

Start je toestel opnieuw op en download de app opnieuw.

Kan helpen.

Succes.

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen