- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Mijn Producten: foutmelding
Hallo, ik krijg al geruime tijd (weken?) een foutmelding als ik naar de Mijn Producten pagina navigeer in de Klantenzone (https://e-services.orange.be/nl/subscriptions) Heeft er nog iemand last van toevallig?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste Josette, dankuwel voor de snelle en goede feedback. Je voorstel voor de app werkte inderdaad, het probleem bleef evenwel op de website zèlf, maar dat was na het weekend opgelost. Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik in een overdrachtsfase zat (wat wellicht ook meespeelde), en waarschijnlijk heeft de update die Orange heeft doorgevoerd van zaterdag op zondag ook soelaas gebracht.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Jori goedemiddag,
ik krijg ook steeds foutmeldingen in de klantenzone.
Dan moet ik zelfs mijn laptop opnieuw opstarten.
Dat is al doorgegeven geweest.
Maar wanneer dat opgelost is géén idee.
Als je met de app werkt verwijder die dan eens via instellingen - apps.
Start je toestel opnieuw op en download de app opnieuw.
Kan helpen.
Succes.
