Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-05-24 18h11
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik krijg al jaren de optie Visual Voicemail voor iPhone niet aan de praat. De eerste jaren dacht ik dat het mogelijks aan mijn iPhone 8 kon liggen, maar sinds dit jaar heb ik een iPhone 14 Pro. Dat zou dus geen probleem mogen geven.
Ik heb al verschillende malen de optie VVM voor iPhone geactiveerd in Mijn Orange. Ook al enkele keren gedeactiveerd en paar weken later terug geactiveerd in de hoop dat... Maar tevergeefs.
Ajb niet doorverwijzen naar dit stappenplan, want dit heb ik doorheen de jaren (al sinds ze de optie zijn gaan aanbieden) meermaals proberen uit te voeren.
Wat heb ik nog geprobeerd?
Ik heb geen abonnement, ik ben een Orange Tempo Giga (herlaadkaart) klant. Ook dit zou geen probleem mogen geven, want ze stellen deze optie ook beschikbaar voor herlaadkaarten.
Hierbij enkele screenshots:
Mijn Orange instellingen: opties beheren (VVM geactiveerd)
iPhone: Mobiel internet instellingen
iPhone: telefoon.app: voicemail
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@LighScan schreef:Man man man, als klant zou je jezelf bijna ophangen om niet met die "klantendienst" te moeten handelen. We zijn ondertussen een maand verder en ik sta nog geen stap verder.
Ombudsdienst telecom inschakelen. Heb ik ook moeten doen met een ander issue dat maar niet opgelost geraakte...
@LighScan schreef:@Cdt24801Nee, voor iOS is er geen specifieke app. Het zou volledig 'native' moeten werken.
Zoals ik al zei, blijven het probleem doorgeven. Heeft iets met jouw specifieke nummer te maken en je 4G/voicemail profiel (dit moet nagekeken of gereset worden). Dan pas ga je het werkend krijgen.
Op dit forum zit enkel een moderator, geen personeelsleden...
@LighScan schreef:Ik krijg al jaren de optie Visual Voicemail voor iPhone niet aan de praat. De eerste jaren dacht ik dat het mogelijks aan mijn iPhone 8 kon liggen, maar sinds dit jaar heb ik een iPhone 14 Pro. Dat zou dus geen probleem mogen geven.
Ik heb al verschillende malen de optie VVM voor iPhone geactiveerd in Mijn Orange. Ook al enkele keren gedeactiveerd en paar weken later terug geactiveerd in de hoop dat... Maar tevergeefs.
Ajb niet doorverwijzen naar dit stappenplan, want dit heb ik doorheen de jaren (al sinds ze de optie zijn gaan aanbieden) meermaals proberen uit te voeren.
Wat heb ik nog geprobeerd?
- iPhone voor vier uren volledig uitgeschakeld gelaten
- netwerkinstelling gecontroleerd + ook al enkele malen gereset
- de gewone voicemailinstellingen gebeld, maar daar is geen enkele optie met verwijzing tot visual voicemail
Ik heb geen abonnement, ik ben een Orange Tempo Giga (herlaadkaart) klant. Ook dit zou geen probleem mogen geven, want ze stellen deze optie ook beschikbaar voor herlaadkaarten.
Hierbij enkele screenshots:
Mijn Orange instellingen: opties beheren (VVM geactiveerd)
iPhone: Mobiel internet instellingen
iPhone: telefoon.app: voicemail
Heb dit issue ook eens gehad. Blijven hameren om dit probleem door te zetten naar 2nd line die dit dan kunnen doorzetten naar de technische backoffice. Enige mogelijkheid om het opgelost te krijgen...
Ik heb geen Apple maar een Samsung. Dus ik weet niet of er een equivalente app is, maar ik heb de "Orange Phone" app ipv de standaard phone app van Android. Meestal werkt dat wel.
Ik heb een Google Pixel 8 en ook Tempo Giga. Ik heb dus een zeer recente gsm en Visual Voicemail werkt ook niet bij mij
Ik heb op je aanraden Orange Telefoon app geïnstalleerd en dan nog werkt het niet.
Als ik in instellingen kijk dan zie ik dat mijn mobiel aanbod niet in aanmerking komt?
Dus toch niet compatibel met Tempo Giga?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |