annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail iPhone werkt niet [iOS]

Topic gestart op: 18-05-24 18h11

Antwoorden: 8 antwoorden

LighScan
Gewaardeerd verkenner

Visual Voicemail iPhone werkt niet [iOS]

OPGELOST

Ik krijg al jaren de optie Visual Voicemail voor iPhone niet aan de praat. De eerste jaren dacht ik dat het mogelijks aan mijn iPhone 8 kon liggen, maar sinds dit jaar heb ik een iPhone 14 Pro. Dat zou dus geen probleem mogen geven.

Ik heb al verschillende malen de optie VVM voor iPhone geactiveerd in Mijn Orange. Ook al enkele keren gedeactiveerd en paar weken later terug geactiveerd in de hoop dat... Maar tevergeefs.

Ajb niet doorverwijzen naar dit stappenplan, want dit heb ik doorheen de jaren (al sinds ze de optie zijn gaan aanbieden) meermaals proberen uit te voeren.

Wat heb ik nog geprobeerd?

  • iPhone voor vier uren volledig uitgeschakeld gelaten
  • netwerkinstelling gecontroleerd + ook al enkele malen gereset
  • de gewone voicemailinstellingen gebeld, maar daar is geen enkele optie met verwijzing tot visual voicemail

Ik heb geen abonnement, ik ben een Orange Tempo Giga (herlaadkaart) klant. Ook dit zou geen probleem mogen geven, want ze stellen deze optie ook beschikbaar voor herlaadkaarten.

 

Hierbij enkele screenshots:

Mijn Orange instellingen: opties beheren (VVM geactiveerd)

iPhone: Mobiel internet instellingen

iPhone: netwerkinstellingen

iPhone: telefoon.app: voicemail

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Converted007
Ervaren verkenner


@LighScan  schreef:

Man man man, als klant zou je jezelf bijna ophangen om niet met die "klantendienst" te moeten handelen. We zijn ondertussen een maand verder en ik sta nog geen stap verder.


Ombudsdienst telecom inschakelen. Heb ik ook moeten doen met een ander issue dat maar niet opgelost geraakte...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
LighScan
Gewaardeerd verkenner

Ik stond letterlijk op het punt om een klacht in te dienen bij de Ombudsdienst Telecom, nadat het zoveelste contact met de helpdesk op niets had uitgedraaid. Ik was op de webpagina het formulier al aan't invullen, toen ik per stom toeval ontdekte dat VVM eindelijk werkt.

Ik heb geen idee wat ze uiteindelijk gedaan hebben, want ook dat laatste contact met de helpdesk leek op niks uit te draaien (medewerker kon me niet meer verder helpen). Ik vermoed dat die laatste medewerker het dan toch op (de juiste manier?) geëscaleerd had intern want het werkt dus eindelijk.

 

iPhone 14 Pro, iOS 17.5.1
Tempo Giga herlaadkaart

0 pluimen
LighScan
Gewaardeerd verkenner

Man man man, als klant zou je jezelf bijna ophangen om niet met die "klantendienst" te moeten handelen. We zijn ondertussen een maand verder en ik sta nog geen stap verder.

0 pluimen
Converted007
Ervaren verkenner


@LighScan  schreef:

Man man man, als klant zou je jezelf bijna ophangen om niet met die "klantendienst" te moeten handelen. We zijn ondertussen een maand verder en ik sta nog geen stap verder.


Ombudsdienst telecom inschakelen. Heb ik ook moeten doen met een ander issue dat maar niet opgelost geraakte...

0 pluimen
LighScan
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801Nee, voor iOS is er geen specifieke app. Het zou volledig 'native' moeten werken.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen