Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-05-24 18h11
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik krijg al jaren de optie Visual Voicemail voor iPhone niet aan de praat. De eerste jaren dacht ik dat het mogelijks aan mijn iPhone 8 kon liggen, maar sinds dit jaar heb ik een iPhone 14 Pro. Dat zou dus geen probleem mogen geven.
Ik heb al verschillende malen de optie VVM voor iPhone geactiveerd in Mijn Orange. Ook al enkele keren gedeactiveerd en paar weken later terug geactiveerd in de hoop dat... Maar tevergeefs.
Ajb niet doorverwijzen naar dit stappenplan, want dit heb ik doorheen de jaren (al sinds ze de optie zijn gaan aanbieden) meermaals proberen uit te voeren.
Wat heb ik nog geprobeerd?
Ik heb geen abonnement, ik ben een Orange Tempo Giga (herlaadkaart) klant. Ook dit zou geen probleem mogen geven, want ze stellen deze optie ook beschikbaar voor herlaadkaarten.
Hierbij enkele screenshots:
Mijn Orange instellingen: opties beheren (VVM geactiveerd)
iPhone: Mobiel internet instellingen
iPhone: telefoon.app: voicemail
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@LighScan schreef:Man man man, als klant zou je jezelf bijna ophangen om niet met die "klantendienst" te moeten handelen. We zijn ondertussen een maand verder en ik sta nog geen stap verder.
Ombudsdienst telecom inschakelen. Heb ik ook moeten doen met een ander issue dat maar niet opgelost geraakte...
Ik stond letterlijk op het punt om een klacht in te dienen bij de Ombudsdienst Telecom, nadat het zoveelste contact met de helpdesk op niets had uitgedraaid. Ik was op de webpagina het formulier al aan't invullen, toen ik per stom toeval ontdekte dat VVM eindelijk werkt.
Ik heb geen idee wat ze uiteindelijk gedaan hebben, want ook dat laatste contact met de helpdesk leek op niks uit te draaien (medewerker kon me niet meer verder helpen). Ik vermoed dat die laatste medewerker het dan toch op (de juiste manier?) geëscaleerd had intern want het werkt dus eindelijk.
iPhone 14 Pro, iOS 17.5.1
Tempo Giga herlaadkaart
Man man man, als klant zou je jezelf bijna ophangen om niet met die "klantendienst" te moeten handelen. We zijn ondertussen een maand verder en ik sta nog geen stap verder.
@LighScan schreef:Man man man, als klant zou je jezelf bijna ophangen om niet met die "klantendienst" te moeten handelen. We zijn ondertussen een maand verder en ik sta nog geen stap verder.
Ombudsdienst telecom inschakelen. Heb ik ook moeten doen met een ander issue dat maar niet opgelost geraakte...
@Cdt24801Nee, voor iOS is er geen specifieke app. Het zou volledig 'native' moeten werken.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |