annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual voicemail : Badges

Topic gestart op: 07-02-20 10h46

Antwoorden: 14 antwoorden

Tex1962
Gewaardeerd verkenner

Visual voicemail : Badges

Ik visual voicemail geinstalleerd en is active.

Wanneer wordt de badge toegekend ?

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Luvlektrik
Ervaren verkenner

@MelDH Je smartphone moet ook compatibel zijn om visual voicemail te gebruiken. Je hoeft voor visual voicemail niets te installeren en vind dit normaal terug bij de app 'Telefoon'. Als de dienst geactiveerd is en iemand spreekt iets in op je voicemail, dan ontvang jij onmiddelijk een geluidsfragment in het voicemail tabblad. Je kan dit geluidsfragment dus gewoon afspelen zonder naar het voicemail nummer te bellen. Ik zou eens nakijken of je versie iphone of android compatibel is voor Visual Voicemail. Groeten !

Queen_Malika
Ervaren verkenner

En waar vind ik juist die "visual voicemail"?

Dacht eerst al dat ik mijn haar ging moeten kammen, maar het blijkt dus dat je ziet als er een voice-mail is en dat je die onmiddellijk kan beluisteren.

Sorry, ik woon op mijn telefoon, maar ik kan niets van de techniek enzo... ben al trots dat ik alles op mijn telefoon zelf heb geïnstalleerd...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Queen_Malika 

Om visual voice mail te gebruiken moeten er enkele voorwaarden voldaan zijn:

  • Uw foon zelf moet compatibel zijn
  • Uw foon moet in de lijst van Orange compatibele foons staan. het is niet omdat de fabrikant het voorziet dat Orange het ook heeft geïmplementeerd
  • Als beide voorwaarden voldaan zijn moet je het in uw klantenzone activeren

Als dat allemaal in orde is zie je het staan in uw foon app: 

Normaal gezien, van links naar rechts:

  • Toetsen
  • Recent
  • Contacten
  • Voicemail

Ga naar voicemail en daar kun je dan de berichten beluisteren, doorsturen, bewerken, verwijderen ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Queen_Malika
Ervaren verkenner

Hallo,

Bedankt voor de info, kan ik ergens die lijst vinden? Mijn telefoon is een Samsung note 10+

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Queen_Malika  schreef:

Hallo,

Bedankt voor de info, kan ik ergens die lijst vinden? Mijn telefoon is een Samsung note 10+


Ik kan blijkbaar die lijst nergens meer vinden ..

Misschien zijn de volgende voorwaarden intussen voldoende:

Goed om te weten:

Visual Voicemail is beschikbaar voor Orange-klanten met een abonnement of Tempo Touch- of Tempo Giga-herlaadkaart en met een iPhone vanaf iOS 7.0 of smartphone met Android 8.1.

Het surfvolume dat gegenereerd wordt door het gebruik van Visual Voicemail is volledig gratis in België en in de EU. Buiten de EU gelden de internationale tarieven.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen