Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-10-20 17h49
Antwoorden: 2 antwoorden
Het allen,
Geen idee of jullie me hiermee verder gaan kunnen helpen of ik de klantendienst moet contacteren maar ik dacht ik probeer het eens.
Ik heb vandaag de visual voicemail gectiveerd maar heb de bijhorende badge nog niet ontvangen. Is dit iets waar normaal enige tijd over gaat of zou dit instant moeten gebeuren?
Mvg
Bart
@bvgrambe zoals gezegd door @Cdt24801 heb geduld. Wat je vandaag activeert is niet morgen de badge of hetzelfde uur. Daar gaat de nodige tijd over heen dus heb een beetje geduld.
https://community.orange.be/t5/Orange-Thank-You/Wanneer-krijg-ik-de-Badge/m-p/43609
Daar kan inderdaad enige tijd overheen gaan, van enkele dagen tot enkele weken en soms enkele maanden.
Je kan steeds eens een berichtje sturen naar het webcare team om een en ander te laten nagaan.
En ook: ik zie dat je nieuw bent, vergeet niet om eens de spelregels en de do's en dont's van dit forum door te lezen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |