- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Visual voicemail
Waarom kan ik visual voicemail niet gebruiken op mijn S10+?
Zou bij tarief en opties moeten staan volgens in de app volgens Orange. Dit is bij mij niet het geval.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@T1 juist de link klopt .
U opent de klantenzone ---- mijn tarief plan -----opties en diensten activeren ------ op die pagina iets naar beneden gaan naar oproepen , deze open vouwen en u ziet visual voicemail staan.Daar het vakje aanvinken en het is geactiveerd. Binnen de 24 uur kan u de optie gebruiken u krijgt namelijk een sms.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
bij mij werkt het af en toe niet!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
https://www.orange.be/nl/blog/hoe-configureer-ik-mijn-voicemail-en-mijn-visual-voicemail
Klopt. Maar waar in de klantenzone?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik kom hier net terecht. Om vast te stellen dat je uw vraag tweemaal gepost hebt, in verschillende rubrieken. In de andere rubriek, waar ik de vraag eerst tegenkwam heb ik erop geantwoord.
Kleine tip: dezelfde vraag meermaals stellen, dat is not done op een forum dat zichzelf respecteert. Dat noemt men dubbelposten.
