Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-12-19 22h49
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Waarom kan ik visual voicemail niet gebruiken op mijn S10+?
Zou bij tarief en opties moeten staan volgens in de app volgens Orange. Dit is bij mij niet het geval.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@T1 juist de link klopt .
U opent de klantenzone ---- mijn tarief plan -----opties en diensten activeren ------ op die pagina iets naar beneden gaan naar oproepen , deze open vouwen en u ziet visual voicemail staan.Daar het vakje aanvinken en het is geactiveerd. Binnen de 24 uur kan u de optie gebruiken u krijgt namelijk een sms.
bij mij werkt het af en toe niet!
https://www.orange.be/nl/blog/hoe-configureer-ik-mijn-voicemail-en-mijn-visual-voicemail
Klopt. Maar waar in de klantenzone?
Ik kom hier net terecht. Om vast te stellen dat je uw vraag tweemaal gepost hebt, in verschillende rubrieken. In de andere rubriek, waar ik de vraag eerst tegenkwam heb ik erop geantwoord.
Kleine tip: dezelfde vraag meermaals stellen, dat is not done op een forum dat zichzelf respecteert. Dat noemt men dubbelposten.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |