annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual voicemail

Topic gestart op: 19-12-19 22h49

Antwoorden: 13 antwoorden

T1
Gewaardeerd verkenner

Visual voicemail

OPGELOST

Waarom kan ik visual voicemail niet gebruiken op mijn S10+?

Zou bij tarief en opties moeten staan volgens in de app volgens Orange. Dit is bij mij niet het geval. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@T1  juist de link klopt .

U opent de klantenzone ---- mijn tarief plan -----opties en diensten activeren ------ op die pagina iets naar beneden gaan naar oproepen , deze open vouwen en u ziet visual voicemail staan.Daar het vakje aanvinken en het is geactiveerd. Binnen de 24 uur kan u de optie gebruiken u krijgt namelijk een sms. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
alain_c
Ervaren verkenner

bij mij werkt het af en toe niet!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@T1  de visual voicemail dient u eerst in de klantenzone te activeren. Zodra deze geactiveerd is kan u uw voicemail nummer bellen om deze in te stellen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


T1
Gewaardeerd verkenner

Cdt24801
Wijze
Wijze

@T1 

Ik kom hier net terecht. Om vast te stellen dat je uw vraag tweemaal gepost hebt, in verschillende rubrieken. In de andere rubriek, waar ik de vraag eerst tegenkwam heb ik erop geantwoord.

Kleine tip: dezelfde vraag meermaals stellen, dat is not done op een forum dat zichzelf respecteert. Dat noemt men dubbelposten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen