annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual voicemail

Topic gestart op: 19-12-19 22h49

Antwoorden: 13 antwoorden

T1
Gewaardeerd verkenner

Visual voicemail

OPGELOST

Waarom kan ik visual voicemail niet gebruiken op mijn S10+?

Zou bij tarief en opties moeten staan volgens in de app volgens Orange. Dit is bij mij niet het geval. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@T1  juist de link klopt .

U opent de klantenzone ---- mijn tarief plan -----opties en diensten activeren ------ op die pagina iets naar beneden gaan naar oproepen , deze open vouwen en u ziet visual voicemail staan.Daar het vakje aanvinken en het is geactiveerd. Binnen de 24 uur kan u de optie gebruiken u krijgt namelijk een sms. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
T1
Gewaardeerd verkenner

Ik ben nieuw van gisteren...

Mijn excuses.

Dank voor de hulp.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@T1  schreef:

Ik ben nieuw van gisteren...

Mijn excuses.

Dank voor de hulp.


Geen enkel probleem hoor. Juist omdat je nieuw bent geef ik u die tip. Niemand wordt hier verondersteld vanaf dag één alles te weten en te kennen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@T1  juist de link klopt .

U opent de klantenzone ---- mijn tarief plan -----opties en diensten activeren ------ op die pagina iets naar beneden gaan naar oproepen , deze open vouwen en u ziet visual voicemail staan.Daar het vakje aanvinken en het is geactiveerd. Binnen de 24 uur kan u de optie gebruiken u krijgt namelijk een sms. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Pocari
Aspirant verkenner

Ik heb een sms gekregen, maar daar staat gewoon in "bel naar 5555". Dan heb ik daar de menu's geluisterd maar niet terug gevonden. 

Ik heb het dus reeds geactiveerd via de app, e het staat ook als actief. 

Eta: ik heb trouwens een standaard begroeting staan met naam.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Pocari  schreef:

Ik heb een sms gekregen, maar daar staat gewoon in "bel naar 5555". Dan heb ik daar de menu's geluisterd maar niet terug gevonden. 

Ik heb het dus reeds geactiveerd via de app, e het staat ook als actief. 

Eta: ik heb trouwens een standaard begroeting staan met naam.


Sedert ik Visual Voicemail actief heb krijg ik die smsjes niet meer. Ik krijg/zie een aanduiding in de Visual VoiceMail tab in de app "Telefoon".

Indien jij die smsjes nog wel krijgt denk ik toch dat er niets actief staat bij u.

Wanneer je naar uw Telefoon app gaat, heb je daar een extra tab "Voicemail", of, wanneer je de Orange telefoon app gebruikt, een extra icoontje dat een taperecorder voorstelt (beide op de vierde positie van links te beginnen)? Indien niet is het nog niet geactiveerd op uw foon.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen